اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

103 نفر در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان حضور دارند

فرماندار گچساران گفت: در حال حاضر 103 نفر در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان حضور دارند که 10 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل داده و 93 نفر نیز آقایان هستند.

103 نفر در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در نشست توجیهی ناظران انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با حضور معاونت امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مهد و نماد دموکراسی مردمی بدون شائبه در جهان بوده که در این همایش بزرگ مردم ایران اسلامی به صورت مستقیم با تفکر و اندیشه‌ای آزاد فرد یا افراد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان افزود: شهر دوگنبدان یکی از شهرهای مهم و بزرگ کهگیلویه و بویراحمد است که با توجه به تعدد پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و رفاهی همواره به شورایی قدرتمند و کارآمد نیاز دارد.

فرماندار گچساران یادآور شد: افزون بر 85 درصد از افراد ثبت‌نام کرده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان از همشهریان لرزبان بوده و 25 درصد باقی مانده را نیز همشهریان ترک‌زبان تشکیل می‌دهند.

شفیعی تصریح کرد: در حال حاضر 103 نفر در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان حضور دارند که 10 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل داده و 93 نفر نیز آقایان هستند.

وی با اشاره به آمار کاندیداتوری بانوان گچسارانی در این انتخابات گفت: حضور و مشارکت کاندیداهای زن این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان جای تقدیر و تشکر دارد چراکه این آمار نسبت به دوره‌های گذشته افزایش قابل‌ قبولی داشته است.

شفیعی در این نشست از ناظران انتخابات شورای سلامی شهر و روستای گچساران خواست تا با وظیفه شناسی و بر اساس قانون نظارت دقیقی بر نحوه برگزاری این انتخابات داشته باشند تا از وجود و بروز هرگونه شائبه‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول