اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان‌:

بیش از 50 درصد اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار اختصاص یافته است

استاندار زنجان گفت: بیش از 50 درصد اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار اختصاص یافته است.

بیش از 50 درصد اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار اختصاص یافته است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار تا بیش از 50 درصد به استان‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای 22 پروژه مهر ماندگار است، افزود: طرح‌های مهر ماندگار کمک مطلوبی برای تحقق شعار حماسه اقتصادی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه با پیگیری آب منطقه‌ای زنجان 90 میلیارد تومان اوراق مشارکت توزیع شده است، تصریح کرد: چنین توزیع اوراق مشارکتی در استان بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه 25 میلیارد تومان تسهیلات به بخش گاز استان زنجان اختصاص یافته است، اضافه کرد: این تسهیلات جذب شده موجب ارتقای بخش گاز استان می‌شود.

رئوفی‌نژاد جذب اعتبارات ملی را در تحقق شعار سال مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای سفر هیئت دولت به استان زنجان 20 تا 30 پروژه آماده شده است، یادآور شد: با سفر دور چهارم هیئت دولت به استان زنجان این پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به برکات سفرهای هیئت دولت به استان‌ها خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات پروژه‌های استان رفع شده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه اعتبارات جذب شده استانی توزیع شده است، افزود: در مرحله دوم اعتبارات 60 میلیارد تومان با اولویت اتمام پروژه‌های ناتمام توزیع شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دو ظرفیت بزرگ کشاورزی و معادن برای توسعه در اختیار استان است، اضافه کرد: در بخش کشاورزی بیش از 120 میلیارد تومان طرح مصوب و تسهیلات آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ظرفیت بیشتری در اختیار استان‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت برای توسعه بخش کشاورزی استفاده می‌شود.

استاندار زنجان بر ضرورت توسعه بخش معدن استان تاکید کرد و گفت: با اصلاح قوانین مربوط به معادن دست استان‌ها برای توسعه این بخش باز است.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد توسعه معادن گام مهمی برای تحقق برنامه‌های استان در این زمینه است، خاطرنشان کرد: زنجان ظرفیت‌های مطلوبی در این حوزه دارد که باید از آنها استفاده شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه هنوز از ظرفیت‌های معدنی استان به نحو مطلوبی استفاده نشده است، یادآور شد: در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/73003/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول