اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور خبر داد

اختصاص 25 میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل طرح‌های مهر ماندگار

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: 25 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های مهر ماندگار در بخش‌های راه، درمانی، سد سازی، و ورزشی اختصاص می‌یابد.

اختصاص 25 میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل طرح‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر محرابیان امشب در نشست با استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهر ماندگار که نقش مهمی در توسعه امور جامعه دارد، باید تا قبل از پایان دولت دهم تکمیل شود، گفت: استادیوم 15 هزار نفری بوشهر که دارای پیشرفت قابل توجهی است باید تا 22 خرداد امسال به پایان برسد؛ در غیر اینصورت رتبه پیمانکار لغو خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در بخش نفت و گاز در استان بوشهر وجود دارد، تأکید کرد: این طرح‌ها روند اجرایی و پیشرفت مطلوبی دارند و با بهره‌برداری از آنها تحول قابل توجهی در جامعه ایجاد می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور به طرح‌های بخش بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد: تعهدات این بخش شامل ساخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و بیمارستان شهید گنجی برازجان اجرا شده است و حتی فراتر از آن مرکز تخصصی دندانپزشکی و مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر هم در آستانه راه‌اندازی است.

محرابیان به حوزه راه اشاره کرد و اذعان داشت: دو محور بوشهر، شیف، گناوه و محور برازجان، گناوه و دیلم دارای پیشرفت خوبی هستند که با اختصاص اعتبارات لازم و تأمین قیر برای آسفالت آن بزودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های بخش آب بیان داشت: شبکه سد رئیس علی دلواری در آستانه راه‌اندازی است و طرح ساخت سد چم شیر و دالکی نیز در دستورکار قرار دارد که باید در ساخت آن تسریع شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی استاندار و معاونان وی عنوان کرد: برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های مهر ماندگار سه دوازدهم اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار به استان بوشهر تخصیص می‌یابد که امیدواریم با مدیریت پرداخت شاهد بهره‌برداری از آنها در کوتاه‌ترین زمان باشیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول