اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور رئیس جمهور

22 طرح مهر ماندگار در لرستان افتتاح می‎شود

استاندار لرستان گفت: در چارچوب چهارمین دور از سفر استانی هیئت دولت، فردا 22 طرح مهر ماندگار در لرستان با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان افتتاح می‎شود.

22 طرح مهر ماندگار در لرستان افتتاح می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حبیب‌الله دهمرده لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد به برنامه‎های سفر چهارم هیئت دولت به لرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر، 22 پروژه در زمینه‎های راه، بهداشت و درمان، مجتمع‎های فرهنگی، مسکن مهر و ... با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان در سطح لرستان به بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: در این سفر، مرکز جامع فرهنگی ـ ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد.

استاندار لرستان گفت: در این سفر، بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی خرم‎آباد با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان افتتاح می‎شود.

دهمرده گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به لرستان بخشی از چهار خطه‎های مرکز لرستان به شهرستان‎ها به طول 50 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان نیز به بهره‎برداری می‎رسند.

وی با بیان اینکه در این سفر 175 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان افتتاح می‎شود، اظهار داشت: در این سفر 15 هزار واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 335 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد.

دهمرده اظهار داشت: بند تنظیمی و تونل کاکارضا با 27 میلیارد تومان در این سفر نیز به بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: آبگیری دو سد ایوشان با 80 میلیارد تومان اعتبار و 51 میلیون مترمکعب ذخیره‎سازی آب، آبگیری سد مروک با 120 میلیارد تومان اعتبار و ذخیره‎سازی 120 میلیون مترمکعب مخزن آب در این سفر افتتاح می‎شوند.

استاندار لرستان گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به لرستان فاز یک مجموعه تحقیقاتی، پژوهشی و علمی 14 معصوم لرستان به بهره‎برداری می‎رسد.

دهمرده اظهار داشت: در این سفر کارخانه داروخانه بایر افلاک با 60 میلیارد تومان نیز بهره‎برداری می‌شود.

گفتنی است، در چارچوب چهارمین دور از سفر استانی هیئت دولت، سفر چهارم دکتر محمود احمدی‌نژاد به لرستان فردا چهارشنبه صورت می‌گیرد.

در سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان در مجموع 669 مصوبه به تأیید و تصویب رسیده که از این تعداد 214 مصوبه اجرایی، 192 مصوبه در حال اجرا و 212 مصوبه بلاتکلیف هستند و اجرایی نشده‌اند.

مراسم استقبال از احمدی نژاد فردا ساعت 8:30 دقیقه صبح در فرودگاه خرم آباد آغاز می‌شود و ساعت 10:30 دقیقه در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان در اجتماع مردم سخنرانی می‎کند.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول