اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس جمهور در سنندج عنوان کرد

15 میلیارد دلار بودجه طرح‌های مهر ماندگار به وزارت نفت تحویل شده است

مشاور عالی رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت وزارت نفت در احداث پروژه‌های مهر ماندگار گفت: دولت 15 میلیارد دلار بودجه به این منظور طی چند ماه نخست اجرای کار به وزارت نفت پرداخت کرد.

15 میلیارد دلار بودجه طرح‌های مهر ماندگار به وزارت نفت تحویل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر محرابیان سه‌شنبه شب در جمع مدیران استان کردستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌ها قرار شد مدیریت اعتبارات تخصیص یافته وزارت نفت بر عهده مسئولان این وزارتخانه باشد.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت 100 درصد بودجه خود به منظور احداث طرح‌‌های مهر ماندگار را در همان ابتدای کار دریافت کرده گفت: اینکه به هر استان چه میزان از این مبلغ اختصاص یابد بر عهده متولیان وزارت نفت بوده است.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه تاکنون حتی یک ریال از بودجه طرح‌های مهر ماندگار در اختیار این شرکت قرار نگرفته است عنوان کرد: تنها 61 درصد از بودجه سال 91 به ما اختصاص یافته است.

محمدمهدی مهدوی با بیان اینکه طبق مصوبات طرح مهر ماندگار، گازرسانی به 90 روستا و شهر شویشه در دستور کار شرکت قرار داشت خاطرنشان کرد: 35 روستا را بدون دریافت بودجه فعال کرده‌ایم و گازرسانی به 55 روستای دیگر در مرحله مناقصه است.

این مسئول با بیان اینکه گازرسانی به شهر شویشه به طور کامل اجرا شده است تصریح کرد: 35 روستا نیز در خرداد ماه جاری از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

پس از صحبت‌های وی محرابیان با بیان اینکه تعهدات شرکت گاز کشور در بخش طرح‌های مهر ماندگار تا پایان سال 91 به شکل مناسبی اجرا شده گفت: در بیشتر استان‌ها پیشرفت گازرسانی بالای 90 درصد بوده است.

مشاور عالی رئیس جمهور در پایان با یادآوری برنامه‌ریزی برای گازرسانی به یک هزار و 100 روستا و 60 شهر کشور در قالب طرح‌های مهر ماندگار خواستار بهره‌مندی همه 90 روستای استان کردستان تا پایان خرداد ماه از نعمت گاز شد.

انتهای پیام/79012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول