اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

افتتاح بخش مهمی از طرح‌های مهر ماندگار با تزریق اعتبارات لازم

استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان بوشهر موجب بهره‌مندی همه مردم از آنها شده که لازم است برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اعتبارات لازم تزریق شود.

افتتاح بخش مهمی از طرح‌های مهر ماندگار با تزریق اعتبارات لازم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با دستیار ویژه رئیس جمهور با قدردانی از توجه خاص محرابیان به استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های مهر ماندگار مهمی در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و بخشی هم در آستانه بهره‌برداری است که نتیجه توجه دولت به این استان است.

وی با بیان اینکه تعدادی طرح نیز با ترزیق اعتبار تکمیل می‌شود، ادامه داد: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر که از روند کندی برخوردار بود با تلاش‌های صورت گرفته در اجرای آن تسریع شد، اما لازم است برای به بهره‌برداری رسیدن آن در موعد مقرر اعتبارات آن تأمین شود.

حسنوند تأکید کرد : در سفر محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور به استان، سه دوازدهم اعتبارات مهر ماندگار استان بوشهر در سال‌جاری تخصیص یافت که با پرداخت آن، این طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: 25 میلیارد تومان در این سفر برای تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام تخصیص یافت که نوید افتتاح طرح‌ها در آینده نزدیک می‌دهد.

وی با بیان اینکه موزه دریانوردی باید به عنوان پارک موزه تبدیل شود، افزود: این مرکز فرهنگی تاریخی لازم است از حالت نظامی خارج شود و در کل در اختیار مردم قرار گیرد و به عنوان موزه دریایی کشور تلقی شود.

حسنوند، ساخت جاده دسترسی به استادیوم 15 هزار نفری بوشهر در تنگک را نتیجه همدلی و همراهی مسئولان و مردم منطقه دانست و افزود: اکنون ده‌ها طرح عمرانی رفاهی در استان بوشهر به ارزش سه هزار میلیارد تومان آماده بهره‌بر‌داری است که با سفر هیئت دولت و یا مسئولان عالی رتبه به استان می‌توان آنها را به بهره‌برداری رساند.

استاندار بوشهر در پایان از اتمام بیش از 5 هزار واحد مسکونی مهر خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از طرح‌های مسکن مهر در استان افتتاح شده و اکنون بیش از 5 هزار واحد دیگر آماده افتتاح است که به‌زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول