اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان خبر داد

الکترونیکی شدن موسسات قرآنی استان زنجان

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی زنجان از الکترونیکی شدن این موسسات در استان خبر داد.

الکترونیکی شدن موسسات قرآنی استان زنجان

روح‌الله قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود 30 تا 40 میلیون تومان کمک مالی به موسسات قرآنی استان زنجان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از موسسات قرآنی استان زنجان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: موسسات نیز باید فعال‌تر و کاربردی‌تر شوند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی زنجان با بیان اینکه کتاب «مجموعه قوانین و ضوابط موسسات قرآنی» در حال حاضر به همه موسسات قرآنی استان ارائه شده است، افزود: مسئولان موسسات باید بر‌اساس ضوابط ذکر شده در این کتاب عمل کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از موسسات قرآنی استان زنجان یادآور شد: ضعف و قوت این موسسات بررسی شد و تجهیزات آنها نیز مورد بازدید قرار گرفت.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر موسسات قرآنی استان زنجان رتبه‌بندی شده است، اضافه کرد: رفع نواقصات یکی از تاکیدات مورد نظر اتحادیه موسسات قرآنی استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن موسسات قرآنی یکی از برنامه‌های اتحادیه محسوب می‌شود، ادامه داد: نرم‌افزار مدیریت موسسات قرآنی برای نخستین بار در کشور در استان طراحی شده است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی زنجان با بیان اینکه همه موسسات قرآنی استان از نرم‌افزار مذکور استفاده می‌کنند، یادآور شد: استان‌ها نیز خواستار نرم‌افزار مدیریت موسسات قرآنی هستند.

وی تاکید کرد: استفاده از نرم‌افزار مدیریت موسسات قرآنی در استان زنجان سبب تمرکز در اطلاعات می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول