اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 رشته و با شرکت 50 نفر

مسابقات قرآن زندان‌های کرمان برگزار شد

مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان‌های استان کرمان با شرکت 50 نفر از سربازان وظیفه از 11 زندان و یگان‌های سراسر استان در رشته‌های، قرائت، مفاهیم و اذان به میزبانی زندان زرند به مدت دو روز برگزار شد.

مسابقات قرآن زندان‌های کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند حجت‌الاسلام علی مقبلی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان کرمان در حاشیه آیین اختتامیه مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان‌های استان کرمان اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در زندان‌ها از جایگاه ویژه و اهمیت خاص برخوردار است و در این راستا شاهد حضور گسترده علاقمندان به این مسابقه معنوی کلام وحی هستیم.

وی ادامه داد: قرآن مجید و بهره‌مندی از آیات روشنگر آن یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاربردی در توجه به تعالیم دین مبین اسلام است که در زندان‌های استان کرمان با بهره‌مندی از اهداف سازمانی بیشترین کاربرد را در اصلاح‌پذیری مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به کانون گرم خانواده و جامعه در برداشته است.

علی ولی‌نیا مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم نورانی با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآن در جامعه اظهار داشت: قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب آسمانی است که باید دستورات و تأکیدات این کتاب آسمانی در جامعه ترویج یابد و باید قرآن را در شأن و عظمت خود مورد توجه قرار داد و با آن مأنوس شد تا برکات آن در زندگی جاری شود.

مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان‌های استان کرمان با شرکت 50 نفر از سربازان وظیفه از 11 زندان و یگان‌های سراسر استان کرمان در رشته‌های، قرائت، مفاهیم و اذان به میزبانی زندان زرند به مدت دو روز برگزار شد.

در رشته قرائت فرشید رشیدی از کرمان، میلاد محتشمی از سیرجان و حیدر اسدی از شهربابک، در رشته اذان اسماعیل کلوکی از جیرفت، محسن شهباز از سیرجان، محمدجواد شورآبادی از کرمان، در رشته مفاهیم فرشید رفیعی از جیرفت، رسول نژاد کورکی از سیرجان و مسعود سلمانی از شهربابک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم هر رشته را کسب کردند.

نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که در نیمه دوم خرداد در استان ایلام برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/80022/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول