اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه صورت گرفت

برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین قرآنی و مدرسه‌ساز در لامرد

جشنواره تجلیل از خیرین قرآنی و مدرسه‌ساز در لامرد طی آیینی باشکوه برگزار شد.

برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین قرآنی و مدرسه‌ساز در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، با حضور امام جمعه لامرد، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس، فرهنگیان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی جشنواره تجلیل از خیرین قرآنی و مدرسه‌ساز صبح امروز در لامرد طی آیینی باشکوه  در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار شد.

در این جشنواره فرماندار لامرد در سخنانی با قدردانی از همت‌ بلند خیراندیشان در سطح این شهرستان اظهار داشت: شهرستان لامرد از همت بزرگ به نقاط بزرگ رسیده است.

محمود صفری افزود: امروز این شهرستان در حال توسعه و پیشرفت است و بیش از 8 هزار دانشجو تنها در شهر لامرد مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های اجرا شده و یا در حال انجام در این شهرستان گفت: علاوه بر این که پروژه‌های ملی در لامرد تعطیل نشد بلکه پروژه‌های جدید ملی دیگر نیز مانند احداث بزرگراه‌ لامرد ـ پارسیان آغاز شده است.

صفری در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: مسئله انتخابات بسیار حساس و مهم بوده و دشمن در حال برنامه‌ریزی است که کم‌رنگ برگزار شود.

فرماندار لامرد خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا از سیاه‌نمایی خودداری کنند.

در ادامه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس اظهار داشت: باید کارهای خیر اولویت‌بندی شوند و بدون تردید افرادی که در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند در اولویت نخست قرار دارند.

احمد دست نیان افزود: تمام مسلمانان جهان اعتقاد بر این دارند که خداوند بر قلم قسم یاد کرده است، از این رو امروز باید نخستین دغدغه مسئولان و مردم تولید علم و دانش در کشور باشد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس با بیان اینکه تاکنون بیش از 17 میلیارد تومان در امر نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس در سطح شهرستان لامرد هزینه شده است گفت: مشارکت در ساخت مدارس توسط خیراندیشان باید ادامه یابد.

دست نیان در همین زمینه اضافه کرد: نتیجه مشارکت در امر ساخت مدارس توسط خیراندیشان پرورش دانش‌آموزان خلاق و درج مدارج علمی بالا و پس از آن حضور آنان به عنوان مسئولان آینده کشور در مسئولیت‌های گوناگون است که زیر سقف همان مدارس خیرساز به تحصیلات و تولید علم خود ادامه داده‌اند.

به گزارش فارس، در ادامه این جشنواره از خیرین قرآنی و مدرسه‌ساز اداره آموزش و پرورش لامرد تجلیل شد و هادی فردوسی از شاعران جوان و توانمند استان فارس به قرائت شعرهایی در وصف خیراندیشان و انتخابات پرداخت.

انتهای پیام/2448/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول