اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت

اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب شهر سنقر و کلیایی با اعتبار 167 میلیارد ریال

با ورود استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقرو کلیایی عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه آب شهر سنقر و کلیایی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال و 503 میلیون ریال، شروع به‌ کار کرد.

اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب شهر سنقر و کلیایی با اعتبار 167 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه صبح امروز به منظور بازدید و کلنگ‌زنی از چندین طرح عمرانی‌اقتصادی وکشاورزی به شهرستان‌های سنقرو کلیایی و کنگاور سفر کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری، در حاشیه بازدید، حجت‌الله دمیاد از پروژه‌های مسکن مهر کارگران و فرهنگیان از پیمان‌کاران و مجریان پروژه‌ها خواست که نهایت اهتمام و تلاش خود را به منظور بهره‌برداری به موقع از این طرح‌ها بکار گیرند.

دمیاد اعلام کرد: خوشبختانه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سنقرو کلیایی مشکل خاصی ندارند و با تلاش و جدیت هر چه بیشتر مجریان این پروژه‌ها در موعد مقرر تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

 با ورود استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقرو کلیایی عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه آب شهر سنقر و کلیایی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال و 503 میلیون ریال، شروع بکار کرد.

در ادامه، دمیاد از مجری این طرح خواست که با توجه به ضرورت طرح، نهایت اهتمام و تلاش خود را به منظور تسریع و سرعت‌بخشی در کار پروژه بکار گیرند و با تاکید وی روند اجرای پروژه از 30 ماه به 18 ماه تقلیل یافت.

گفتنی است، اعتبار پیش‌بینی شده شامل تامین مصالح و تجهیزات ساختمان، نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه، آماده‌سازی زمین، و تجهیز مکانیکی و برق و ... است.

شایان ذکر است، پروژه‌های مسکن مهر کارگران و فرهنگیان از 95 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است و با پرداخت تسهیلات به موقع از سوی بانک‌های عامل در اواخر اردیبهشت و خردادماه آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/2700/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول