اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌های سازمان صنایع کوچک:

کمبود اعتبار تصفیه‌خانه جیرفت و زرند برطرف می‌شود

مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: مشکل کمبود اعتبارات پروژه تصفیه‌خانه‌های جیرفت و زرند را با هماهنگی استانداری کرمان حل و فصل می‌کنیم.

کمبود اعتبار تصفیه‌خانه جیرفت و زرند برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، علیرضا امینی مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک‌روزه به استان کرمان ‌در نشست ویژه‌ای‌ با معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان‌ در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

وی در مورد‌ ‌ایجاد‌ مراکز علمی و کاربردی در شهرک‌ها ‌و نواحی صنعتی گفت: ابتدا باید از سوی سازمان متبوع هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و موارد قانونی بررسی شود.

مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بحث جمع‌بندی مصوبات سفر هیئت دولت خواستار تسریع در ساخت دو پروژه باقیمانده تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی زرند و جیرفت شد و افزود: مشکل کمبود اعتبارات را برای اتمام پروژه‌ها‌ با هماهنگی استانداری حل و فصل می‌کنیم.

وی پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت را جزو برنامه‌های مهم سازمان برشمرد و اظهار داشت: تمام استان‌ها باید برای پایان پذیرفتن پروژه‌ها و ارائه گزارش‌های نهایی همکاری لازم به عمل آورند.

گفتنی است،‌ در این سفر‌ اهداف استانی و شهرستانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم‌، کارخانه‌های خودروسازی کرمان ‌و موقعیت 70 هکتاری اراضی پیشنهادی شهرک صنعتی بروات بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/2446/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول