اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد

برگزاری 260 برنامه محوری همزمان با هفته معلم در بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان گفت: 260 برنامه محوری برگزار شد که سه برنامه به صورت ویژه و ابتکاری و برای نخستین بار برگزار شد که شامل تقدیر از فرزندان شهدای فرهنگی است.

برگزاری 260 برنامه محوری همزمان با هفته معلم در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در هفته معلم سیاست‌های کلان آموزش و پرورش توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و توجه به این سیاست‌ها نویدبخش آینده‌ای روشن برای نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: اعتلای جایگاه آموزش و پرورش امری لازم و مهم است و در این مسیر باید نهایت توجه را داشته باشیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش دارد و به‌حمدالله تاکنون همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشته و موجبات رشد و پیشرفت بسیار خوبی شده است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان بوشهر تصریح کرد: 260 برنامه محوری برگزار شد که سه برنامه به صورت ویژه و ابتکاری و برای نخستین بار برگزار شد که شامل تقدیر از فرزندان شهدای فرهنگی، برگزاری همایش حافظان و قاریان فرهنگی و مراسم تجلیل از 530 بازنشسته فرهنگی است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای اعتلای سطح کیفی آموزش و پرورش در نظر گرفته‌ایم که اجرای هر کدام از این برنامه‌ها گامی در راستای تقویت دانش‌آموزان و رشد و تعالی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تدوین برنامه جامع کنکور در استان بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه جامع در واقع در راستای رسیدن دانش‌آموزان به مراکز آموزش عالی و نهایتا توسعه استان است و انتظار داریم مورد حمایت قرار گیرد.

رضایی بیان کرد: در برنامه پنج ساله فرهنگی در آموزش و پرورش به مسایل تربیتی و پرورشی توجه ویژه‌ای داریم و انتظار داریم مدیران به این مسئله توجه بیشتر و بهتری داشته باشند.

وی ابراز داشت: آنچه امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته فیزیک و شیمی نیست، بلکه باورهای دینی دانش‌آموزان است و چنانچه به مسایل تربیتی نپردازیم به بن‌بست می‌رسیم.

رضایی افزود: چنانچه به مسایل تربیتی توجه لازم نشود شاهد آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان خواهیم بود که موجبات لطمه وارد شدن به سطح کیفی تعلیم و تربیت نیز می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول