اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

استقرار 900 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بیش از 900 شعبه انتخاباتی در استان بوشهر کار اخذ آرای مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا انجام خواهند داد.

استقرار 900 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اسماعیل موسوی صبح امروز در آیین برگزاری کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در دشتستان اظهار داشت: مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بوشهر فراهم شده است.

وی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و در انتخابات خردادماه نیز شاهد حضور حماسی مردم خواهیم بود.

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرآیندهای انتخابات در استان بوشهر بیشتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

موسوی از استقرار 900 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته، بیش از 900 شعبه انتخاباتی در استان بوشهر کار اخذ آرای مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌های داوطلبان، تبلیغات ریاست جمهوری از سوم خرداد و شوراها از 16خرداد تا یک روز مانده به انتخابات آغاز خواهد شد.

موسوی یادآور شد: تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف برگزار شده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی گفت: از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار داریم در امر برگزاری مطلوب و باکیفیت انتخابات نهایت دقت را داشته باشند.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول