اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آماده انجام سفر چهارم هیئت دولت به بوشهر هستیم

استاندار بوشهر گفت: با انجام اقدامات لازم در زمینه دسته‏بندی مسائل و پروژه‏های قابل افتتاح در بوشهر، آماده انجام سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هستیم.

آماده انجام سفر چهارم هیئت دولت به بوشهر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار کرد: اگر سفر هیئت دولت به استان بوشهر انجام شود پروژه‏های خوبی برای افتتاح و کلنگ‎زنی داریم و به دنبال این هستیم که در این سفر در بخش‎های مختلف مصوبات و مجوزهای خوبی برای استان بگیریم و اقدامات خوبی نیز در این زمینه مدنظر است.

وی بیمارستان 160 تختخوابی شهیدگنجی برازجان با تجهیزات کامل، مرکز تخصصی قلب، مرکز تخصصی دندانپزشکی و معاونت غذا و دارو، شبکه‎های آبیاری سد رئیسعلی دلواری، نیروگاه گناوه و پست برق کنگان را از جمله پروژه‎های آماده افتتاح در سفر چهارم هیئت دولت به استان بوشهر عنوان کرد.

حسنوند با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‎های مهم استان یادآور شد: زمان اجرای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با وجود اهمیتی که برای استان دارد بسیار طولانی شده و هم‎اکنون در حال جبران ضعف وزارت ورزش در استان هستیم.

وی با بیان اینکه اعتراض خود را به وزیر ورزش خواهیم رساند، ادامه داد: وزیر باید بیش از این به پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر توجه داشته باشد و نباید بگذارد این مجموعه مهم به حال خود رها شود.

استاندار بوشهر گفت: این پروژه در شش ماه گذشته بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش این است ظرف یکی دو ماه آینده افتتاح شود.

حسنوند اضافه کرد: اجرای پروژه مجتمع فرهنگی ایثارگران روند خوبی دارد و هدیه‎ای به جامعه ایثارگری استان است ضمن اینکه محور بوشهر، برازجان، گناوه به عنوان یکی از محورهای استراتژیک استان ظرف یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گذر 75 متری بوشهر فروردین‌ماه امسال قابل افتتاح بود اما به دلیل وجود برخی اشکالات فنی آن را افتتاح نکردیم و حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره‎برداری خواهد رسید؛ ضمن اینکه کنارگذر مقابل بیمارستان شهدای خلیج فارس را نیز به این گذر متصل کرده‎ایم و گذر ارتباطی نیایش نیز به آن وصل شده است.

استاندار بوشهر با تقدیر از مردم و مسئولان استان بوشهر در یاری‌رسانی به حادثه‎دیدگان زلزله دشتی اظهار کرد: کاری که در بحث زلزله‌زدگان دشتی انجام شد، انقلابی بود و هیچ مسئولی در امدادرسانی و خدمت به حادثه‎دیدگان خودش را ندید و هر کاری صورت گرفت فقط برای خدا و مردم منطقه بود.

حسنوند تاکید کرد: خیلی از دشمنان می‎خواستند از این حادثه علیه نظام استفاده کنند اما باز هم شکست خوردند و امروز این روحیه باید در همه استان حفظ شود.

وی اضافه کرد: خدمات‎رسانی به حادثه‎دیدگان هنوز قطع نشده و اقلام مورد نیاز مردم همچنان در حال تحویل است؛ کولرها توزیع شده و در حال تامین یخچال هستیم ضمن اینکه بنیاد مسکن استان‎های بوشهر و فارس با سرعت تمام در حال کار در منطقه هستند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن منازل و بخشی از اماکن عمومی را به مردم منطقه تحویل دهیم.

انتهای پیام/66007/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول