اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

تدوین برنامه 5 ساله فرهنگی، پرورشی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش

استاندار بوشهر بر لزوم تدوین برنامه 5 ساله حوزه فرهنگی، پرورشی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

تدوین برنامه 5 ساله فرهنگی، پرورشی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش مسئله مهمی است و اگر آموزش و پرورش پویا و کارآمد داشته باشیم در تمام عرصه‌ها پیشرفت می‌کنیم و در واقع حوزه آموزش و پرورش بسیار گسترده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته معلم در استان بوشهر نسبت به سال‌های قبل از تنوع و کیفیت بهتری برخوردار هستند و در برخی از برنامه‌ها مثل تجلیل از حافظان و قاریان و یادواره شهدای آموزش و پرورش شاهد ابتکارات ارزشمندی بودیم.

استاندار بوشهر بر لزوم تدوین برنامه 5 ساله حوزه فرهنگی، پرورشی و تربیت‌بدنی در استان تاکید کرد و یادآور شد: باید ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان را ببینیم و نقشه راه آموزش و پرورش را تدوین کنیم.

حسنوند با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید تلاش و پیگیری بیشتری شود، خاطرنشان کرد: باید مشکلات و کمبودها و نواقص را ببینیم و بر این اساس نقشه راه را تدوین کنیم.

وی اضافه کرد: تعیین نگاه شورای آموزش و پرورش در پیگیری اهداف مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد.

استاندار بوشهر بر لزوم حفظ شان و جایگاه شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: اعضای شورا باید با برنامه و بر اساس اهداف شورای آموزش و پرورش وارد جلسات شوند تا به نتایج لازم برسیم.

حسنوند بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان نهایت استفاده را ببریم تا به رشد و پیشرفت مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه 5 ساله حوزه آموزش و پرورش گفت: در ارتباط با برنامه حتما باید بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعریف شود و نقطه آغاز و نقطه پایان برنامه پنج ساله و خروجی آن باید مشخص شود.

حسنوند ابراز داشت: برنامه 5 ساله باید به شکل جامع و کامل تدوین شود و ضرورت دارد که بر اساس برنامه زمان‌بندی حرکت کنیم.

استاندار بوشهر بر لزوم بهبود کیفیت برنامه‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: باید از اجرای برنامه‌های خشک و بی‌کیفیت و غیرجذاب خودداری شود و خروجی آموزش و پرورش باید جوان مومن و بانشاط و باسواد و تاثیرگذار باشد.

حسنوند افزود: دانش‌آموزان در واقع آینده کشور را می‌سازند و تقویت نهاد آموزش و پرورش موجبات رشد و پیشرفت آینده کشور می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول