اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی

2 واحد غذاخوری در بخش زرآباد پلمپ شد

مسئول بهداشت محیط شهرستان کنارک گفت: دو واحد غذاخوری به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در بخش زرآباد پلمب شد.

2 واحد غذاخوری در بخش زرآباد پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، الهه نجمی پیش از ظهر امروز در بازدید از منطقه زرآباد اظهار داشت: دو باب رستوران که در آخرین نقطه همجواری استان سیستان و بلوچستان با استان هرمزگان است به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و اینکه صاحبان این دو رستوران پاکستانی بوده طبق قانون ماده 13 پلمب شدند.

وی افزود: برای این متخلفان، پرونده‌ای تشکیل و به تعزیرات براساس ماده 13 قانون ارسال شد.

مسئول بهداشت محیط کنارک ادامه داد: به طور روزانه مسئولان بازرسی بر مواد غذایی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی منطقه بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به تعزیرات معرفی می‌شوند.

نجمی بیان داشت: در ماه گذشته حدود 40 کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته از سطح شهر زرآباد جمع‌آوری و با حضور مسئولان قضایی معدوم شد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نظارت‌های مستمر که با تعامل خوب دستگاه‌های نظارتی و انتظامی بر اصناف و مراکز عرضه مواد غذایی در بخش زرآباد انجام می‌شود شرایط بهداشتی در سطح بسیار خوب و نمونه‌ای قرار دارد.

مسئول بهداشت محیط کنارک بیان کرد: همچنین در زمینه ریشه‌کنی عرضه و مصرف ماده مضر پان و پان‌پراگ با اجرای طرح پایلوت سختگیرانه در شش ماه دوم سال گذشته تا کنون به گونه‌ای که بازدیدهای مختص این موضوع مرتباً در حال اجرا است با همکاری معتمدین و شوراها در بخش زرآباد، اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته که می‌تواند به سایر نقاط مشابه نیز به عنوان یک الگو بسط داده شود.

انتهای پیام/75002/ت10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول