اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم خبر داد

شناسائی 115مورد تخلف تعزیراتی در ایام نوروز در سمیرم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون 6هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته که 115 مورد تخلف شناسائی و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

شناسائی 115مورد تخلف تعزیراتی در ایام نوروز در سمیرم

اردشیر نوابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم با همکاری مجمع امور صنفی، با سرلوحه قرار دادن خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، به بازرسی و نظارت واحدهای صنفی در دو نوبت صبح و عصر پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت شش بازرس در اجرای طرح مانور نظارتی ویژه ایام نوروز افزود: از اول بهمن ماه تاکنون 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته که تعداد 115 مورد تخلف شناسائی و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سمیرم تصریح کرد: بیشتر تخلفات مربوط به گران فروشی و یا درج نکردن قیمت کالا بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم در جهت تنظیم بازار کالاهای مورد نیاز مردم که توسط دولت ذخیره سازی شده بود، فعالیت نموده و کالاها را با قیمت تعریف شده مصوب بین مصرف کنندگان توزیع کرد.

نوابی متذکر شد: از 20 بهمن ماه تاکنون مقدار 160 تن گوشت مرغ با قیمت 4600 تومان، 40 تن پرتقال تامسون و سیب درختی با قیمت15هزار ریال، 10 تن گوشت قرمز و 300 تن برنج در انواع مختلف با قیمت مصوب در شهرستان سمیرم توزیع شد.

به گزارش فارس ، شهرستان سمیرم با 3600 واحد صنفی در فاصله 160کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول