اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان عنوان کرد

پلمپ 5 واحد صنفی در بندرعباس / هدف بازرسی مچ‌گیری نیست

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با بیان اینکه هدف از اعمال بازرسی‌ها و نظارت بر اصناف مچ‌گیری نیست، از پلمپ تعداد پنج واحد صنفی در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

پلمپ 5 واحد صنفی در بندرعباس / هدف بازرسی مچ‌گیری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اسدی ظهر امروز در بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی سطح این شهر با بیان اینکه دستگاه‌ نظارتی و کنترلی استان بر این عقیده‌ است که اعمال نظارت‌ها و بازرسی‌ها مرتب و منظم نقشی عمده در کنترل قیمت‌ها و رعایت هر چه بیشتر حقوق مصرف‌کنندگان دارد، اظهار داشت: باید همه دستگاه‌های نظارتی با تکیه بر این امر مهم بازار را به بهترین نحو ممکن متعادل نگه‌دارند.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌ها قصد بر مچ‌گیری نیست، اضافه کرد: ما مطمئنیم اکثریت اصناف، انصاف را رعایت می‌کنند اما با بازرسی‌های مستمر و برخورد با متخلفان سعی می‌شود رضایت بیشتر مردم فراهم شود.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازرسی‌های متناوب از واحدهای صنفی و نظارت بر بازار نشانگر عزم جدی مسئولان استان برای کنترل بازار است، اضافه کرد: عموما هدف بازرسی‌ها بهبود روند خدماتی در اصناف است و اینکه کسی بگوید که هدف مچ‌گیری است بی‌انصافی کرده است.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشترین عامل تخلف واحدهای پلمپ شده در بازرسی‌ها گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است، اضافه کرد: باید این فرهنگ نیز در مردم ایجاد شود که علاوه بر خودنظارتی و اعلام تخلفات همواره از متصدیان اصناف فاکتور بخواهند.

این مسئول با بیان اینکه در هرمزگان کسبه تاکنون نشان داده‌اند که راه انصاف و اخلاق را در پیش گرفته‌اند، گفت: تنها تعدادی انگشت‌شمار هستند که بعضا با عدم رعایت قوانین و ضوابط مشکلات و تخلفاتی را مرتکب می‌شوند.

اسدی تاکید کرد: مجامع صنفی باید با نهایت همکاری با دستگاه‌های نظارتی و بازرسی گام در راه رضایت هر چه بیشتر مردم و جامعه بردارند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه بازرسی‌ها همواره ادامه خواهد یافت، افزود: طی بازرسی امروز تعداد پنج واحد صنفی متخلف در سطح شهر بندرعباس با همراهی نماینده تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی جریمه و پلمپ شدند.

انتهای پیام/88001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول