اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

21 تن مواد مخدر در استان اصفهان معدوم می‌شود

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نزدیک به 21 تن انواع مواد مخدر کشف شده در استان اصفهان در قالب مراسم باشکوهی معدوم می‌شود.

21 تن مواد مخدر در استان اصفهان معدوم می‌شود

حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه استان اصفهان رکورددار کاهش جرایم خشن در کشور است، اظهار داشت: از مجموع جرایم خشن سرقت مسلحانه، تجاوز جنسی و سایر جرایم خشن، استان اصفهان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 80 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: جرایم خشن در استان اصفهان در فروردین ماه امسال و دهه نخست اردیبهشت ماه جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با کاهش بیش از 80 درصدی مواجه بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از کاهش زمان دستگیری متهمان از هنگام وقوع حادثه تا لحظه دستگیری در استان اصفهان خبر داد و یادآور شد: به طور نمونه بعد از 48 ساعت از وقوع یک فقره قتل خشن و پیچیده در شهرستان سمیرم قاتل دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

حسین‌زاده در ادامه از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در فروردین ماه سال جاری موفق شد بیش از یک تن انواع مواد مخدر را در استان اصفهان کشف کند.

وی افزود: در این رابطه ده‌ها نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد افیونی در مرزهای ورودی به استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

حسین‌زاده متذکر شد: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نزدیک به 21 تن انواع مواد مخدر کشف شده در استان اصفهان در قالب مراسم باشکوهی معدوم می‌شود.

وی با تأکید بر عدم آشنایی خانواده‌ها با موضوع مواد مخدر به عنوان یک چالش بزرگ و تهدید در کمین جوانان از خانواده‌ها خواست تا نسبت به خطرات وحشتناک ناشی از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی فرزندان خود را توجیه کرده و با نظارت بیشتر برای مقابله با این خطر بزرگ هوشمندانه‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول