اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی بویین زهرا خبر داد

آغاز پلمپ واحد‌های صنفی بدون پروانه در بویین زهرا

رئیس مجمع امور صنفی بویین زهرا از آغاز پلمپ واحد‌های صنفی بدون پروانه در بویین زهرا خبر داد.

آغاز پلمپ واحد‌های صنفی بدون پروانه در بویین زهرا

احمد زنده‌دل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه هیچ‌گونه پلمپ واحد‌های صنفی طی روز‌های آغازین سال جدید در شهرستان بویین زهرا گزارش نشده است، اظهار داشت: طی جلسات برگزار شده در فرمانداری آوج، قرار شده است تا چهار اتحادیه جدید در شهر‌های آوج و آبگرم شهرستان آوج زیر نظر مجمع امور صنفی بویین زهرا تشکیل شده و به کار بپردازد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا با اشاره به کشف بیش از سه تن برنج قاچاق در ماه گذشته در شهر بویین زهرا عنوان کرد: بازرسان صنفی پس از کشف محصول قاچاق واحد صنفی مذکور را 230 میلیون ریال جریمه نقدی کرده و نیز این واحد به تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا معرفی شد.

وی با اشاره اجرای طرح پلمپ مغاز‌ه‌های فاقد پروانه بویین زهرا و بخش‌های تابعه زیر نظر مجمع امور صنفی بیان کرد: با توجه به اینکه واحد‌های بدون پروانه هیچ‌گونه حق عضویتی را پرداخت نکرده و به نوعی قانون‌گریز هستند، این طرح به صورت ضربتی در شهرستان بویین زهرا طی روز‌های جاری اجرا می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: تعداد واحد‌های صنفی شهرستان بویین زهرا 800 واحد صنفی پروانه‌دار و 40 واحد بدون پروانه است که با آنان به شدت برخورد ‌شده و طی یک ماه آینده تمام واحد‌های بدون پرونده شهرستان بویین زهرا جمع می‌شوند.

زنده‌دل بیان کرد: کار بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی در بخش‌های تابعه شال، دانسفهان و ارداق از طریق مدیریت‌های اجرایی صورت گرفته و در بخش رامند 35 تا 40 واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت دارند که با آنان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت‌های صنفی شهرستان بویین زهرا به صورت مستمر و در تمام ساعات شبانه‌روز صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در حال حاضر تنها یک اکیپ بازرسی در شهرستان بویین زهرا فعالیت دارد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا پیرامون توزیع برنج در شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: 100 تن برنج و 10 تن مرغ منجمد از ابتدای سال گذشته در سطح شهرستان بویین زهرا توزیع شده است و چهار تن مرغ منجمد نیز در این شهرستان در حال توزیع است.

زنده‌دل ادامه داد: همچنین مشکلی در خصوص توزیع گوجه فرنگی در شهرستان بویین زهرا وجود ندارد.

وی همچنین از اجرای طرحی مشترک با تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا به صورت مشترک برای نظارت بر نانوایی‌های سطح شهرستان بویین زهرا خبر داد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول