اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی

21 تالار پذیرایی گیلان پلمپ شدند

سرپرست اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از پلمپ 21 تالار پذیرایی این استان به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات انتظامی در یک ماه اخیر خبر داد.

21 تالار پذیرایی گیلان پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا محمدزاده امروز در نشست فرماندهی انتظامی استان گزارشی از فعالیت‌های حوزه نظارت بر اماکن عمومی گیلان در سال جاری را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان جلسه تعاملی را با دعوت از مسئولان سازمان‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، تعزیرات، حمل و نقل، شهرداری و... برگزار کرد و بازدید از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان، ادامه داد: با تشدید اقدام‌های نظارتی و کنترلی مستمر، تالارهای پذیرایی با گشت‌های تلفیقی مورد رصد کنترلی پلیس قرار گرفتند که 21 تالار پذیرایی به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات انتظامی در یک ماه اخیر پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه بازدید از صنوف جزو مطالبات مردمی است، افزود: در یک ماه گذشته یک‌هزار و 486 واحد صنفی شامل تالارها، سفره‌خانه‌های سنتی، چایخانه‌ها، نت‌سراها و کافی‌شاپ‌ها و ... در گیلان مورد بازدید قرار گرفتند و از 31 تالار نیز برابر قانون نظام صنفی تعهد کتبی اخذ شده است.

به گفته محمدزاده، از واحدهای صنفی بازدید شده تعداد 5 هزار و 457 برگ توتو، 3 هزار و 940 حلقه سی‌دی ناهنجار، 59 دست سنگ دبنا و مقادیری تجهیزات ماهواره نیز کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول