اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان خبر داد

کشف 7.5 تن موادمخدر در سراوان

فرماندار سراوان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی 7.5 تن موادمخدر در شهرستان سراوان کشف شد.

کشف 7.5 تن موادمخدر در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان اظهار داشت: با توجه به هم‌مرز بودن شهرستان سراوان با کشورهای تولید و حمل کننده موادمخدر، معبر و ترانزیت موادمخدر به داخل کشور و کشورهای دیگر از این شهرستان است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با قاطعیت و دادن هزاران شهید با سوداگران مرگ برخورد می کند که جا دارد به روح این شهدا درود و از زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار سراوان ادامه داد: اعتیاد به موادمخدر پدیده‌ای خانمانسوز است و معتاد شدن یک فرد موجب خراب شدن یک جامعه می‌شود.

خالقی بیان داشت: دشمن با ترفندهای فراوان به فکر منحرف کردن و تباه کردن جوانان است که در این مقوله با هدف قرار دادن کاهش سن اعتیاد، قشر دانش‌آموز را مورد هدف قرار داده است و می‌خواهد به اهداف شوم خود برسد.

این مسئول بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی 7.5 تن موادمخدر در شهرستان سراوان کشف شد.

وی اضافه کرد: قشر نوجوان جامعه بسیار آسیب‌پذیرتر بوده لذا دشمن با نفوذ به سنین پایین سعی در انحراف آنان به سوی اعتیاد و موادمخدر دارد بنابراین از همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی خواسته می‌شود با جدیت در پیشبرد امورات فرهنگی اهتمام ورزیده و با برنامه‌ریزی مناسب مانع این بلای خانمانسوز شوند.

فرماندار سراوان همچنین خواستار ایجاد کمپ‌ها و مراکز dic در مکان‌های پرمخاطره از سوی اداره بهزیستی در سطح شهرستان شد.

خالقی به مسئولان دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد که در اجرای طرح‌های خود، برنامه‌های جلوگیری از کشت خشخاش و شاهدانه را داشته باشند.

عزیز بامری دبیر شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه و دبیرخانه، از همه دستگاه‌ها خواست تا تمامی فعالیت‌های سال 92 خود را در قالب سی‌دی و به صورت مستند به دبیرخانه شورا ارسال تا در سال‌جاری بتوانیم خدمات و برنامه‌ریزی بهتری در شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول