اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد زنان در بم ضروری است

فرماندار بم گفت: راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد زنان در شهرستان بم امری ضروری است.

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد زنان در بم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان اظهار داشت: با تلاش‌های نیروهای انتظامی و برخی ادارات شهرستان شاهد راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان پرخطر هستیم که اینگونه اقدامات موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی رفاه نسبی جامعه را که آرزوی دیرینه همه مردم و مسئولان است به دنبال دارد.

زین‌الصالحین افزود: با توجه به زلزله دی‌ماه 82 در بم ما با مشکلات اجتماعی متعددی روبه‌رو هستیم که از جمله می‌توان به ‌حضور افراد غیربومی ‌برای بازسازی و عدم ایجاد اشتغال اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم گفت: آسیب‌های اجتماعی مردم را با مشکل مواجه کرده و راه‌اندازی مرکز ماده 16 کمک خوبی برای کاهش آسیب‌ها است.

وی، خواستار راه‌اندازی مرکز نگهداری زنان در بم شد و عنوان کرد: در این زمینه ساختمان مورد نیاز در صورت تأمین امکانات و تجهیزات، طی روزهای آینده آماده راه‌اندازی خواهد شد.

علیرضا رحمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بم نیز با بیان اینکه 11 مرکز ترک اعتیاد خصوصی در شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: در شهرستان بیش از 7 هزار نفر معتاد شناسایی شده و به زودی یک مرکز دولتی نیز راه‌اندازی می‌شود.

دادستان بم نیز با اشاره به کشفیات مواد مخدر‌ در شرق استان کرمان گفت: در این زمینه 90 دستگاه خودرو مصادره و طی سال‌های 90 و 91 بیش از 75 میلیارد ریال اموال به نفع دولت مصادره شد.

محمدرضا سنجری با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی مرکز ماده 16 در بم اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز شاهد کاهش 40 درصدی آمار ناامنی در سطح شهرستان بم هستیم.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول