اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین عنوان کرد

تسهیل در فعالیت‌ رسانه‌ها در قزوین

استاندار قزوین گفت: شورای اطلاع رسانی در استانداری قزوین با هدف تسهیل در فعالیت رسانه‌ها تشکیل شده که با وجود بهبود شرایط اطلاع‌رسانی هنوز مشکلاتی در این بخش مشاهده می‌شود.

تسهیل در فعالیت‌ رسانه‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها در بین روابط عمومی‌ها موجب انتقال تجربیات آنان به یکدیگر شده و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اگر جایگاه روابط عمومی‌ها به درستی تبیین شده و مورد توجه قرار گیرد، نقش کسانی که وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند نیز روشن‌تر و برجسته‌تر می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، قطع یقین باید از شرایط پیرامون خود آگاهی کافی داشته و باید و نبایدهایی که در محیط طبیعی رخ می‌دهد مطلع باشد تا بتواند زندگی خود را ارتقا ببخشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به این امر می‌توان گفت روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بر عهده دارند.

عجم با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها تصریح کرد: امروز که عصر انفجار اطلاعات است، جامعه‌ای می‌تواند بر مقدرات خود تسلط داشته باشد که بتواند در عرصه‌های رقابتی اعم از عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... با در اختیار داشتن اطلاعات به موقع و به روز تصمیم‌گیری کند.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها از نهادهای تأثیرگذار در بدنه هر دستگاه هستند و یکی از وظایف مهم آنها انعکاس عملکرد سایر بخش‌های دستگاه اجرایی در زمینه‌های مختلف است.

استاندار قزوین با اشاره به نقش متفاوت رسانه و روابط عمومی بیان کرد: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد روابط عمومی‌ها دارند و توجه به جایگاه روابط عمومی می‌تواند موجب تقویت و ایجاد انگیزه در مدیران دستگاه‌های اجرایی شود.

عجم اظهار کرد: با تشکیل شورای روابط عمومی‌ها در قزوین حمایت مدیران و مسئولان از جایگاه روابط عمومی‌ها بیشتر شده و شوق و انگیزه خدمت‌رسانی نیز افزایش می‌یابد.

به گفته وی روابط عمومی‌ها نقطه قوت هر دستگاه و سازمان هستند که باید با حمایت از آنها شوق و انگیزه موجود روز به روز افزایش یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید کارهای خوب انجام شده و نقاط قوت دولت را به خوبی منعکس کنند تا ضمن افزایش امید و نشاط در مردم انگیزه خدمت در مدیران را نیز تقویت کنند.

استاندار قزوین با اشاره به تأثیرات مثبت تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در استانداری قزوین گفت: شورای اطلاع رسانی در استانداری قزوین با هدف تسهیل در فعالیت رسانه‌ها تشکیل شده که با وجود بهبود شرایط اطلاع‌رسانی هنوز مشکلاتی در این بخش مشاهده می‌شود.

عجم افزود: بنابراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با حمایت از فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها به ارتقای کیفی کار کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها زبان گویای هر سازمان هستند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها با نیازسنجی و ارتباط تنگاتنگ با مردم می‌توانند ضمن ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان به حل سریع‌تر مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی نیز کمک کنند.

استاندار قزوین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تبلور حماسه سیاسی با برگزاری انتخاباتی پرشور و با صلابت در استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول