اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

رد صلاحیت 60 نفر در شوراهای شهر و روستا

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از رد صلاحیت 60 نفر کاندیدای شوراهای شهر و روستا از سوی هیئت اجرایی خبر داد.

رد صلاحیت 60 نفر در شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله علی‌اکبری مجد عصر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند با اعتراض به رد صلاحیت خود می‌توانند، خواستار رسیدگی مجدد به پرونده‌های خود باشند که این رسیدگی تا 27 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی، کاندیداها را به پرهیز از تبلیغات زودهنگام فرا خواند و تصریح کرد: زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی از 16 خرداد آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: به موجب تصمیم جدید ستاد انتخابات کشور که جهت اقدام به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، نتیجه بررسی صلاحیت آن عده از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها که صلاحیت آنان در هیئت‌های اجرایی شهرستان مورد تأیید قرار نگرفته به خودشان ابلاغ شده است.

علی‌اکبری مجد اضافه کرد: به دنبال اعتراض‌ها کاندیداها می‌توانستند تا 23 اردیبهشت شکایت خود را به هیئت نظارت استان تسلیم کنند.

وی بیان کرد: هیئت نظارت استان تا 27 اردیبهشت به شکایات واصله و پرونده سایر داوطلبان رسیدگی و نظر خود را اعلام می‌کند.

علی‌اکبری مجد یادآور شد: در این مرحله نیز داوطلبانی که صلاحیت آنان مورد تأیید هیئت نظارت استان قرار نمی‌گیرد، چهار روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت نظارت استان تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین ستاد انتخابات استان ادامه داد: هیئت نظارت استان مجدداً به مدت 10 روز به شکایات واصله رسیدگی و نظر قطعی و نهایی خود را در تاریخ 12 خرداد اعلام می‌کند.

وی گفت: متعاقب آن بخشداران و فرمانداران اسامی نامزدها را طی روزهای 13 تا 15 خرداد در سطح بخش‌ها و شهرهای استان منتشر می‌کنند.

علی‌اکبری مجد افزود: تبلیغات نامزدها از روز 16 خرداد آغاز و به مدت هفت روز ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد صلاحیت 60 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های استان مورد تأیید قرار نگرفته است.

انتهای پیام/62004/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول