اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر خراسان‌رضوی کمتر از 5 درصد بوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: میزان رد صلاحیت‌ها و انصراف‌ها در سطح نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خراسان‌رضوی کمتر از پنج درصد بوده است.

رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر خراسان‌رضوی کمتر از 5 درصد بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور علی‌اصغر رشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت پیشگیری از جرم اداره‌کل دادگستری خراسان‌رضوی تخلفات انتخاباتی را رصد می‌کند.

وی عنوان کرد: ستاد انتخابات سعی دارد بستر شائبه‌های جرم را از بین ببرد و تاکنون موفق بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی میزان رد صلاحیت‌ها و انصراف‌ها را در سطح نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خراسان‌رضوی ثبت‌نام شده کمتر از پنج درصد عنوان و برخی دلایل آن را نقص مدارک، عدم داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز در بعضی حوزه انتخابیه و برخی هم نتایج استعلام از نهادهای ذی‌ربط اعلام کرد.

رشید گفت: افراز نشدن صلاحیت‌ها قطعی نیست و می‌تواند در صورت اعتراض نامزد در مهلت مقرر، بررسی مجدد شود.

رشید در ارتباط با میزان تبلیغات نامزدها و هزینه‌های گزاف برخی از آنها تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به هزینه‌های تبلیغاتی اشرافی داشته باشیم مگر اینکه مدارکی ثابت کند که تخلف قانونی روی داده؛ البته مردم بینا و بصیر هستند و در مقابل افرادی که هزینه‌های گزاف می‌کنند، موضع می‌گیرند.

وی در ارتباط با تغییر فرماندار نیشابور گفت: اعمال فشار از سوی یکی از نمایندگان مجلس این شهرستان در تغییر فرماندار نیشابور صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: فرماندار نیشابور از هشت ماه پیش به‌خاطر طولانی شدن خدمتش مکرر تقاضای بازنشستگی داشت که اکنون به خواسته‌اش رسید و این تغییر ربطی به فشارها ندارد.

رشید زمان این تغییر در آستانه انتخابات را بدون اشکال دانست و بیان کرد: هر وقت لازم باشد تغییراتی در سطوح مدیریت‌های سیاسی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به‌ دنبال اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اجرای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی آرام را دنبال می‌کنیم.

رشید خاطرنشان کرد: ارتقای بخش‌های زبرخان، میان‌جلگه و سرولایت به شهرستان نیشابور و ارتقای روستاهای برزنون و اسحاق‌آباد به شهر مراحل اداری خود را طی کرده و در کمیسیون دفاعی دولت مطرح است که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/70006/صا30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول