اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

اعطای مجوز ساخت 13 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

مسئول مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: سال گذشته موافقت اصولی برای احداث 13 مجتمع خدماتی و رفاهی جدید در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی صادر شد.

اعطای مجوز ساخت 13 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

هومن شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک سال گذشته مجوز ساخت 13 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در نقاط مختلف آذربایجان غربی صادر شده که در این زمینه شاهد رشد هشت درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز احداث یک واحد مجتمع خدماتی و رفاهی آغاز شد تصریح کرد: احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی سبب افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و فراهم کردن محیطی آرام و مطمئن برای استراحت استفاده کنندگان از جاده‌ها به شمار می‌رود که افزایش آن‌ها گذشته از فراهم کردن امکان اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی در کاهش تصادفات و تلفات نیز تأثیر به سزایی دارد.

شریفی با بیان اینکه مجتمع‌‌های خدماتی و رفاهی توسط بخش خصوصی و با نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: معافیت سازندگان از پرداخت هزینه‌های تغییر کاربری اراضی و پرداخت تسهیلات بلاعوض برای احداث رمپ‌های ورودی و خروجی توسط سازمان از جمله حمایت‌های این نهاد از بخش خصوصی برای توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و در نتیجه تسهیل سازی روند فعالیت در بخش حمل و نقل جاده‌ای و توسعه اقتصادی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول