اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مرخصی دائمی برای مدیرانی که به برون‌سپاری خدمات اعتقاد ندارند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه دفاتر پیشخوان این استان اعلام کرد اگر بفهمم مدیری به برون‌سپاری خدمات قابل واگذاری به بخش خصوصی اعتقادی ندارد او را به مرخصی دائمی می‌فرستم.

مرخصی دائمی برای مدیرانی که به برون‌سپاری خدمات اعتقاد ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دولت الکترونیک تنها یک شاخه نیست و همه قسمت‌های آن باید به صورت متوازن با یکدیگر رشد داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست اظهار کرد: هدف اصلی در این کارگروه تنها صدور مجوز نیست بلکه باید راهکارها برای ادامه روند بهتر کاری‌ آن‌ها پیش‌بینی شود.

صابری افزود: اگر به دنبال رونق کار این دفاتر هستیم باید کارها و خدمات دولتی را برون‌سپاری کنیم، بر همین اساس لازم است تا اعتماد مردم به سوی بخش خصوصی جلب شود.

وی با گلایه از سخنان نماینده دفاتر پیشخوان این استان در کارگروه گفت: آن‌چه که شما از دلایل رکود دفاتر پیشخوان گفتید همه موضوع نبود و این رکود به جز مسائل فنی و ارائه شده در این جلسه دلایل دیگر هم دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی نحوه لباس پوشیدن یک متصدی در دفاتر پیشخوان و یا هر جای دیگر موجب سلب اعتماد مردمی می‌شود و نمی‌توان همه تقصیرات را به گردن دولت انداخت.

وی دارا نبودن شرایط مناسب در فضای فیزیکی و چگونگی رفتار با ارباب رجوع را نیز از دلایل رونق و کساد در این دفاتر دانست و افزود: اگر نظارت بر دفاتر پیشخوان بیشتر از این باشد رکود هیچ‌گاه بر آن‌ها سایه نمی‌افکند.

صابری تصریح کرد: البته بخشی از این دلایل هم به مسئولان و نوع نگاه آن‌ها به برون‌سپاری خدمات برمی‌گردد که اگر بفهمم مدیری به این گون برون‌سپاری اعتقادی ندارد حکم مرخصی دائمی چنین مدیری را صادر خواهم کرد.

وی به مسئولان توصیه کرد برای ارائه مجوز تأسیس دفاتر پیشخوان قول پرداخت وام به کسی ندهند تا افراد با شراکت و کار تعاونی بتوانند از آورده خود برای تأسیس چنین دفاتری استفاده کنند و در آینده با مشکلی روبرو نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید فرهنگ‌سازی کنیم تا مردم به جای استفاده بیشتر از خدمات دولتی به سمت اخذ خدمات از بخش خصوصی رغبت بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول