اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد

ارائه بهترین خدمات به زائران حرم رضوی با حرکت به سمت الکترونیکی شدن

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ‌ارائه بهترین خدمات به زائران حرم رضوی با حرکت به سمت الکترونیکی شدن میسر است.

ارائه بهترین خدمات به زائران حرم رضوی با حرکت به سمت الکترونیکی شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، عباس شیرمحمدی در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال مشهد در تالار همایش‌های فرهنگسرای فناوری و رسانه اظهار داشت: مشهدالرضا به عنوان پایتخت معنوی ایران و همچنین به سبب داشتن شرایط ویژه و متفاوت با سایر شهرهای کشور، باید در زمینه تجهیز امکانات الکترونیک و دیجیتال نیز به صورت ویژه و متناسب با نیازها و ظرفیت های موجود اقدام کرد.

وی با اشاره به اهمیت ساده کردن استفاده از امکانات و خدمات الکترونیک ادامه داد: اقدام در راستای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز می‌تواند به ساده‌تر کردن امکانات الکترونیک برای استفاده عموم کمک شایانی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در همین زمینه شهرداری مشهد با حمایت و کمک فاوا اقدامات مناسبی را به انجام رسانده که از جمله آنها می‌توان به راه‌اندازی پورتال‌های شوراهای اجتماعی محلات اشاره کرد.

وی گفت: پورتال جامع شهرداری و راه‌اندازی پورتال‌های شوراهای اجتماعی محلات سطح شهر مشهد را می‌توان از گام‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با استفاده از برنامه‌ریزی‌های منسجم و زمان‌بندی شده، نظارت‌ها و اقدامات متعدد و هدفمند در راستای رسیدن به شهر الکترونیک دانست.

شیرمحمدی ادامه داد: شهر مقدس مشهد با استفاده از توانمندی‌ها و امکانات الکترونیک و دیجیتالی که در دست دارد، توانایی حرکت در مسیر ارائه بیشترین و بهترین خدمات در کمترین هزینه و زمان به مجاوران، زائران و در سطح نهایی در حوزه بین‌الملل را دارد.

وی اظهار کرد: امیدوارم که با بهره‌گیری از زمینه‌های آموزشی و تعمیم آن به ویژه در میان کارمندان شهرداری به عنوان متولی شهر هوشمند، نحوه ارائه محتوا و استفاده از خدمات الکترونیک را نیز پابه پای ارتقاء امکانات پیش ببریم.

انتهای پیام/70005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول