اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد بهمئی

200 میلیون تومان خدمات فرهنگی به مددجویان بهمئی پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی از پرداخت 200 میلیون تومان خدمات فرهنگی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

200 میلیون تومان خدمات فرهنگی به مددجویان بهمئی پرداخت شد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان آینده‌سازان این مملکت هستند و ارائه خدمات فرهنگی به آن‌ها از مهمترین برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است، افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت صورت می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی تصریح کرد: در راستای کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان، خدمات تربیتی کانون‌ها، خدمات مشاوره‌ای، خدمات فرهنگی ویژه مجتمع فرهنگی تربیتی، اردوها و برنامه‌های آموزشی خانواده‌ها اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 179 میلیون ریال در سال گذشته هزینه شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 596 دانش‌آموز، 744 دانشجو و 71 دانش‌آموز ساکن در مجتمع فرهنگی از خدمات کمیته امداد شهرستان بهمئی برخوردار هستند.

محمدی تصریح کرد: امید است با ارائه خدمات فرهنگی به این قشر از مددجویان بتوانیم تا حدودی مشکلات آن‌ها را برآورده و زمینه ادامه تحصیل آن‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول