اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضائی دادگستری کرمان:

ترویج بی‌قانونی تهدیدی برای همه جامعه است

معاون قضائی دادگستری استان کرمان گفت: ترویج بی‌قانونی تهدیدی برای همه ارکان جامعه است و هیچ کس در جامعه‌ای از بی‌قانونی سود نمی‌برد هر چند در کوتاه مدت خلاف آن ثابت شود.

ترویج بی‌قانونی تهدیدی برای همه جامعه است

محمدصادق شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به الگو بودن دولت‌مردان و بزرگان جامعه در تمام جوامع برای بهتر اجرا شدن یا نشدن قانون اظهار داشت: هر چه از قانون فاصله بگیریم به همان اندازه یا حتی بیشتر از آن از فرهنگ، امنیت و رفاه فاصله گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: هیچ کس در هیچ جامعه‌ای از بی‌قانونی سود نمی‌برد هر چند در کوتاه مدت خلاف آن ثابت شود.

شجاعی ترویج بی‌قانونی را تهدیدی برای همه ارکان جامعه دانست و بیان کرد: هر کس در بحران بی‌قانونی که خود یا دیگران مسبب آن بوده‌اند، جایگاهی برای خود فراهم کرده یا درآمدی کسب کند با رواج بی‌قانونی همان جایگاه و یا درآمد تبدیل به تهدیدی برای خودش می‌شود.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان خاطر نشان کرد: باید با اجرای صحیح قانون و احترام و پایبندی به آن قانون را در جامعه تبدیل به فرهنگ کرد.

شجاعی تصریح کرد: جامعه‌ای که قانون در آن حاکم باشد و این قانون به عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد، هرگز نگران امنیت رفاه و پیشرفت در جامعه نیست.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول