اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

تغییر نقطه مرزی اصفهان غیرقانونی است/ تذکر جدی نمایندگان مجلس به مرتضوی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر نقطه مرزی اصفهان غیرقانونی است، گفت: نمایندگان اصفهان در ارتباط با جدایی چهار روستای اصفهان تذکر جدی به مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور داد‌ه‌اند.

تغییر نقطه مرزی اصفهان غیرقانونی است/ تذکر جدی نمایندگان مجلس به مرتضوی

ناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شایعاتی مبنی بر واگذاری چهار روستای استان اصفهان به چهارمحال و بختیاری و تایید غیر رسمی دولت در این ارتباط اظهار کرد: تمام نمایندگان اصفهان به این مسئله اعتراض کردند و مرتضوی نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که اشتباهی در این زمینه انجام شده و این چهار روستا به اصفهان برمی‌گردد و در حریم استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان اصفهان با توجه به شرایط حساس کنونی که در آستانه انتخابات قرار داریم نمی‌توانند این مسئله را به شکل کاملا جدی مطرح کنند، افزود: اگر دولت پس از پایان انتخابات به صورت رسمی مسئله عدم واگذاری این روستاها به چهارمحال را اعلام نکند وزیر را استیضاح می‌کنیم.

نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: وزارت کشور اکنون فرصتی برای بررسی این موضوع ندارد و مرتضوی نیز تکذیبیه‌ای در این ارتباط صادر کرده است، اما اگر باز هم این مسئله ادامه پیدا کند به یقین واکنش نمایندگان مجلس جدی خواهد بود.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان اصفهان نیز به این جمع‌بندی رسیده‌اند که پیش از انتخابات نیز تذکری درباره غیرقانونی بودن تغییر خط مرزی اصفهان چهارمحال به وزیر داده شود.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول