اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان:

قانون من‌درآوردی 16 تیمی باید تغییر کند/ تقسیم عادلانه جام‌ها

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: امیدوارم قانون من‌درآوردی 16 تیمی شدن لیگ برتر تغییر کند.

قانون من‌درآوردی 16 تیمی باید تغییر کند/ تقسیم عادلانه جام‌ها

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سقوط آلومینیوم مسئله ناراحت‌کننده‌ای است، تیم ما در برابر تراکتور و سپاهان بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در صورتی که از ابتدای فصل تیم ما زودتر شکل می‌گرفت، شاید شرایطش بهتر از این می‌شد.

وی تصریح کرد: تیم ما هرچه در توان داشت در رقابت‌های لیگ گذاشت، اما در کمال تأسف نتایج لازم را نگرفتیم و لازم می‌دانم به تیم سپاهان هم بابت قهرمانی در جام حذفی تبریک بگویم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ادامه به سپاهان دهه 70 اشاره کرد و افزود: سپاهان سال‌های گذشته با تیم فعلیش قابل قیاس نیست، اما ذوب‌آهن که سرمربیگری آن را پدرم برعهده داشت، نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کرد.

وی در ادامه به تصویب قانون 16 تیمی شدن لیگ برتر اشاره و تأکید کرد: امیدوارم این قانون من‌درآوردی 16 تیمی شدن لیگ برتر را عوض کنند و تیم بندری که این همه عاشق دارد، بدون تیم نباشد، چراکه به واقع طرفداران بسیار خوبی داشتیم که هیچ‌گونه حاشیه‌ای را برای تیم ما ایجاد نکردند.

حجازی اضافه کرد: در طول فصل هم گفتم، استقلال با توجه به مهره‌های بسیار خوبی که داشت مستحق قهرمانی بود، سپاهان هم با توجه به مدیریت قوی و کار فنی بسیار خوب شایستگی کسب یک جام را داشت و نایب قهرمانی تراکتور هم عادلانه بود، هرچند که ذخیره‌های خیلی خوبی نداشت و تنها 11 بازیکن خوب داشت که در روزهای پایانی لیگ کم آوردند.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول