اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

مدیران به قانون حمایتی دولت از دورکاری مادران شاغل اهتمام ورزند

مدیران باید بر اجرایی شدن قانون حمایت از دورکاری مادران شاغل در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیران به قانون حمایتی دولت از دورکاری مادران شاغل اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در جمع بانوان شرکت گاز سرخون قشم اظهار داشت: نقش زنان در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست و قرآن مجید اهمیت نظام خانواده و نقش موثر در تعلیم و تربیت را به صراحت به تفصیل بیان کرده است.

وی حضرت زهرا (س) را دارای شخصیتی برجسته ارزیابی کرده و افزود: باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را شناخته و ابعاد مختلف رفتاری ایشان را در زندگی خود پیاده کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اضافه کرد: زنان با توجه به نقشی که دارند باید اهمیت و ارزش خودشان را بدانند و سپس نقش مدیریت شان در جامعه را چه در مدیریت اخلاقی جامعه و چه مدیریت فرهنگی و اقتصادی ایفا کنند.

وی بیان داشت: اهداف کلان برنامه‌های سال‌جاری دفتر امور بانوان استانداری هرمزگان ارتقای سطح مدیریت امور زنان و خانواده استان، تقویت ارزش‌های اسلامی زنان در جامعه، ارتقای آگاهی و مشارکت آنان در صحنه اجتماع و کاهش آسیب‌های خانواده و ارتقای سلامت آن است.

صیادی گفت: تقویت همگرایی و هماهنگی در اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌ها، کارآمدسازی دفتر امور بانوان و خانواده، هم اندیشی به منظور ارتقاء کارآیی و اثربخشی فعالیت‌ها، ارتقاء سطح کمی و کیفی امور پژوهشی و ارتقا و پیشبرد برنامه‌ها از دیگر اهداف این مدیریت در سال‌جاری خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظفند تا بر اساس حیطه کاری خود در رابطه با حوزه زنان و خانواده برنامه‌ریزی کرده و دست به عملیات اجرایی بزنند که البته نتایج اقدامات از لحاظ کمی و کیفی مورد سنجش قرار می‌گیرد تا در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه سازی‌های آتی مورد استفاده قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد : بانوان باید به این مهم توجه داشته باشند که با هدفمندی و برنامه‌ریزی به‌جا و دقیق، همچنین ارائه طرح و ایده‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف و با پشتکار و تلاش و جدیتی که دارند در پیشبرد برنامه‌های نظام اسلامی تاثیرگذار باشند.

صیادی با تاکید بر نقش زنان در خانواده و نقش محوری و اساسی آنان در راستای تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم دولت برای حمایت از مادران دارای شغل و فرزند زیر هفت سال قانون حمایت از دورکاری مادران شاغل و تأمین هزینه مهد کودک آنان است.

 وی تصریح کرد: مدیران باید بر اجرایی شدن این قانون در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول