اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

14 هزار نفر مجری انتخابات در کرمان هستند

فرماندار کرمان گفت: 14 هزار نفر اجرای انتخابات 24 خرداد در شهرستان کرمان را بر عهده دارند.

14 هزار نفر مجری انتخابات در کرمان هستند

بهنام سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حدود 14 هزار نفر برگزاری انتخابات را در شهرستان کرمان بر عهده دارند و 938 صندوق اخذ رأی در کرمان داریم که شامل صندوق‌های شورا و ریاست جمهوری هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تاکید دارند، ابراز داشت: امیدواریم مردم مانند انتخابات گذشته برگ زرینی را در تاریخ ورق بزنند.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه رهبری بر دشمن‌شناسی تاکید دارند، تصریح کرد: ملاک عمل قرار دادن قانون در تمام مراحل انتخابات از دیگر تاکیدات معظم له است.

سعیدی افزود: مقام معظم رهبری در زمینه حضور مردم در پای صندوق به دو نکته مهم اشاره دارند که انتخابات و رأی دادن وظیفه و حق مردم است و ما باید فرمایشات ایشان را نصب‌العین قرار دهیم و انتخابات را باشکوه برگزار کنیم که مصداق بارز حماسه سیاسی است.

وی اظهار داشت: تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بعد از نام‌نویسی آغاز شد و استعلام از نهادهای چهارگانه صورت گرفت و از طریق فرمانداری تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان به هیئت نظارت شهرستان ارسال شد و به داوطلبان هم اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان عنوان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند، اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارسال کنند.

سعیدی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات همزمان با یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حجم کار بالا است، زیرا صندوق‌ها، هیئت اجرایی، هیئت بازرسی،هیئت نظارت و امکانات مورد نیاز دو برابر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فرمانداری کرمان آمادگی دارد که بتوانیم، انتخابات 24 خرداد را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

فرماندار کرمان ابراز داشت: انتخابات شوراها در 145 روستای شهرستان کرمان برگزار می‌شود و 128 شورای سه نفره، 17 شورای پنج نفره در روستاها تشکیل می‌شود.

سعیدی از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در 13 شهر شهرستان کرمان خبر داد و بیان کرد: شوراهای شهری در شهرستان کرمان به غیر از شهر کرمان دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هستند.

وی عنوان کرد: شورای شهر کرمان به علت دارا بودن جمعیت بالای 500 هزار نفر دارای 15 نفر عضو اصلی است.

انتهای پیام/80019/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول