اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه:

آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی در دو مرحله داوری می‌شود

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: داوری آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی در دو مرحله انجام می‌شود و برگزیدگان مرحله دانشگاهی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی در دو مرحله داوری می‌شود

احد زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به خصوصیات آثار ارسالی به پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: آثار به صورت دو مرحله‌ای داوری می‌شود و برگزیدگان مرحله دانشگاهی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی با اشاره به انجام آزمون حضوری از برگزیدگان مرحله نهایی به منظور تعیین اصالت اثر تصریح کرد: دانشجویان باید گواهی دوره‌های آموزشی مربوطه و یا گواهی تایید خلق اثر توسط یک استاد دانشگاه در رشته مرتبط را ارائه کنند.

زینالی با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان آثار راه یافته به نمایشگاه آثار برتر گواهی حضور داده می‌شود، ابراز داشت: حق استفاده از آثار ارسالی دانشجویان در موارد تبلیغاتی و رسانه‌ای و چاپ کتاب جشنواره با حفظ مالکیت حقوقی ارائه دهنده اثر، برای دبیرخانه دائم جشنواره محفوظ است.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به امکان ثبت نام اثر به شکل گروهی در سامانه الکترونیک پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، افزود: در این صورت ثبت نام در سامانه با نام و مشخصات نماینده گروه انجام می شود.

وی اعلام کرد: تصمیم‌گیری در موارد پیش‌بینی نشده شرکت در جشنواره فرهنگی به عهده دبیرخانه دائم جشنواره است.

گفتنی‌ است پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول