اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری جشنواره آموزه‌های دینی مهدکودک‌ها در زاهدان

کارشناس امور کودکان بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار جشنواره آموزه‌های دینی مهد کودک‌های زاهدان در کانون فرهنگی آزادگان برگزار شد.

برگزاری جشنواره آموزه‌های دینی مهدکودک‌ها در زاهدان

فریبا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هم اکنون تعداد 40 مهد کودک در شهرستان زاهدان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی کودکان با آموزه‌‌‌‌‌های دینی و قرآنی برگزار شد.

کارشناس امور کودکان بهزیستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در کل سیستان و بلوچستان 136 مهد کودک خصوصی فعال بوده که 588 عدد از آنها روستامهد است.

بهادری ابراز داشت: به طور همزمان برای تمام روستامهدها نیز جشنواره آموزه‌های دینی برگزار می‌شود. همچنین همه روزه در تمام مهدهای حاشیه شهر و روستامهدها، یک وعده غذای گرم بین کودکان توزیع می‌شود.

کارشناس امور کودکان بهزیستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بهزیستی سیستان و بلوچستان به‌ صورت ماهیانه به ازای هر کودک یارانه‌ای پرداخت می‌کند.

بهاری در پایان اذعان داشت: از 34 سال قبل آموزش آموزه‌های دینی در سطح عالی و قابل اثبات در سطح مهدهای کودک‌ها رایج بوده و رتبه‌های کودکان در این زمینه گواه این مدعا است.

انتهای پیام/‌75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول