اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

مأموریت صدا و سیما برقراری فضای فرهنگی و تربیتی سالم است

امام جمعه اردبیل گفت: مطالبه اصلی مردم از صدا و سیما به عنوان یک رسانه فراگیر ایجاد فضای مناسب تربیتی و فرهنگی است تا جامعه از آسیب‌های جدی به دور باشد.

مأموریت صدا و سیما برقراری فضای فرهنگی و تربیتی سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با مدیران، معاونان و برخی از دست‌اندرکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: آنچه که امروز به عنوان یک تکلیف اساسی برعهده رسانه ملی در آستانه حساس‌ترین رویداد کشور وجود دارد، حرکت مدبرانه در تبلیغ و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها است.

وی تصریح کرد:‌ هرچند برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی ماه‌ها است که به سیاه‌نمایی و زیرسئوال بردن برخی دستاوردها و اقدامات مثبت روی آوردند، اما صدا و سیما در این مرزبندی‌ها نباید حقیقت و انصاف را فدای برخی نگرش‌های سیاسی بکند؛ بلکه شایسته است با درنظر گرفتن منافع ملی، کشورمان را از خطر و آسیب بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و ارکان آن در امان نگه دارند.

عاملی خاطرنشان کرد: صدا و سیما یک فرصت و بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف و ترویج و تبلیغ حضور مؤثر آنها در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است و نباید صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها از این امر غفلت کنند.

این مسئول به حرکت خطرناک دشمن از طریق رسانه‌ها در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم اشاره کرد و ادامه داد:‌ دشمن با این حرکت خود چند هدف را دنبال می‌کند و ما باید با برنامه‌ریزی درست اجازه ندهیم این اهداف دشمن به ثمر نشسته و یا فکر پلیدشان در جامعه ساری و جاری شود که قطعاً تیر دشمن در این زمینه نیز به سنگ می‌خورد.

وی، یکی دیگر از حرکات مثبت رسانه ملی را ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه آن هم به شکل معقول، نشان دادن فضای امیدبخش به مردم و حرکت در مسیر حفظ منافع ملی توصیف کرد و یادآور شد: شایسته نیست منافع ملی خودمان را فدای برخی نگرش‌های حزبی، سیاسی و جناحی کنیم.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران شبکه سبلان در تولید و پخش برنامه‌های متنوع، از مدیران این مجموعه خواست تا در غنابخشی به محتوای برنامه‌ها و تنوع آن با توجه به کثرت مخاطبان دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز از تولید و پخش بیش از 850 ساعت برنامه ارزشی و دینی در صدا و سیمای اردبیل خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب مباحث کارشناسی، مسابقات و میزگردهای آموزشی اجرایی شده که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو بوده است.

عبدالله مددی افزود: ما براساس ذائقه مخاطبان و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را تولید و پخش کردیم و در آستانه رویداد بزرگ انتخابات نیز تلاش می‌کنیم با محور آگاه‌سازی مردم به این موضوع پرداخت کنیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر پوشش اخبار و رویدادهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، در سطح استان سعی داریم در قالب میزگردهای کارشناسی در مورد انتخابات اطلاعات جامع و کاملی را به مردم ارائه کنیم.

مددی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت اصلی صدا و سیما اطلاع‌رسانی و خبر‌دهی بر مبنای صداقت و بدون نگرش جانبدارانه است تا عموم مخاطبان با اعتماد کامل تولیدات ما را پیگیری کنند.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول