اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست برنامه‌ریزی حماسه پد خندق عنوان شد

تقدیر سپاه فتح از برنامه‌های ارزشی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای این استان در زمینه پرداختن به برنامه‌های مربوط به شهیدان و ایثارگران و برنامه‌های مربوط به بسیج عملکرد بسیار مثبت و تأثیرگذاری داشته است.

تقدیر سپاه فتح از برنامه‌های ارزشی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالصفا نجاتی در کمیته برنامه‌ریزی برگزاری حماسه پد خندق در استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابعاد این حماسه اشاره کرد و گفت: رشادت ایثارگران ما در این عملیات هیچ‌گاه از اذهان و خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

معاون هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این عملیات و حماسه پد خندق، استان ما تعداد 87 شهید و 78 آزاده تقدیم اسلام و ایران کرد.

وی، یکی از کارهای خوب برای معرفی این حماسه را شبیه‌سازی این عملیات در سال‌های گذشته دانست و گفت: جوانان تا حدود زیادی در آن برنامه با این حماسه آشنا شدند که وظیفه داریم اینگونه برنامه‌ها را ادامه دهیم.

این مسئول، تدوین کتاب از سوی کنگره شهدای استان، 480 دقیقه مصاحبه و تولید 250 ساعت نوار مستند از فرماندهان را از دیگر کارها و اقدامات برای معرفی این حماسه دانست.

نجاتی، کمبود اعتبارات و مشکلات مالی را از دلایل متوقف ماندن چاپ هشت کتاب در این زمینه دانست و گفت: متأسفانه ساخت سریال 26 قسمتی نیز که به همت صدا و سیمای استان در دستورکار قرار گرفته بود به دلیل همین نبود امکانات مالی متوقف شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه صدا و سیما در تهیه و ساخت و پخش برنامه‌های مربوط به فرهنگ شهید و شهادت گفت: صدا و سیما در پوشش برنامه‌های شهیدان گمنام در این استان سنگ تمام گذاشت و همه برنامه‌ها را به بهترین نحو پوشش داد که باید از این همکاری مجدانه این مجموعه قدردانی کنیم.

نجاتی در همین زمینه افزود: انصافاً صدا و سیمای استان در تبیین برنامه‌های مربوط به بسیج در حد عالی کار کرده و سپاه فتح قدردان این خدمات ارزنده است.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، حماسه رزمندگان استان را در همه عملیات‌ها از بدو شروع دفاع مقدس تا پایان آن جاودانه دانست و گفت: اما برخی از این حماسه‌ها همچون عملیات پد خندق رنگ و بویی دیگر داشت که به همین خاطر لازم است برای شناسایی و معرفی هرچه بیشتر آن از سوی همه دستگاه‌ها تلاش شود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول