اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

تعیین بودجه سال جاری صدا و سیما با حضور ضرغامی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فردا میزبان رئیس سازمان صدا و سیما است و در این نشست ضمن هماهنگی بیشتر بودجه صدا و سیما در سال جاری تعیین می‌شود.

تعیین بودجه سال جاری صدا و سیما با حضور ضرغامی

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش رسانه ملی در طرح و برنامه‌های نمایندگان خانه ملت و عملکرد خوب این رسانه در تعامل و هماهنگی طرح‌ها رئیس رسانه ملی بر اساس دعوت کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه فردا مهمان خانه ملت است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در مورد محورهای مورد بحث بیان داشت: در این نشست ضمن هماهنگی بیشتر مجلس و رسانه ملی بودجه صدا و سیما در سال جاری تعیین و طرح‌های امسال مجلس و صدا و سیما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حسن‌پور ضمن اعلام عملکرد مثبت و خوب رسانه ملی در تمام موارد افزود: ارتباط و تعامل بیشتر در زمینه برنامه‌های سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از محورهای مورد بحث و بررسی است و مجلس نیز در تعامل با دستگاه مهم رسانه ملی به خوبی عمل کرده است و در ایفای نقش صدا و سیما در انتخابات آینده کمک و همکاری لازم را دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت همکاری و تعامل بیشتر نمایندگان مجلس با رسانه ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/80016/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول