اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پیشتازی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در پخش برنامه‌های مربوط به فرهنگ بسیج

معاون صدای صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مقام نخست این مرکز در تهیه و پخش برنامه‌های با مضمون تفکر بسیجی در کشور خبر داد.

پیشتازی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در پخش برنامه‌های مربوط به فرهنگ بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دبیقی عصر امروز در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در میان همه مراکز صدا و سیمای کشور، این مرکز رتبه نخست پخش برنامه‌های با محتوای فرهنگ بسیجی را دارد.

این مسئول در رسانه ملی مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این مرکز برنامه‌های تبلیغی با عناوینی چون شهدا و نقش آن‌ها در عملیات‌ها و همچنین برنامه‌های غیرمستقیم که برگرفته از وصیت‌نامه شهدا  بوده و به صورت محتوایی به فرهنگ شهید و شهادت می‌پردازد، تهیه و پخش می‌کند.

وی به برنامه‌هایی که از سیمای استانی دنا و رادیو در استان کهگیلویه و بویراحمد پخش می‌شود، اشاره کرد و گفت: برنامه حدیث بیداری به ترویج فرهنگ شهادت می‌پردازد و شهدا و طرز تفکر آن‌ها را معرفی می‌کند.

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: برنامه روایت عشق که مصاحبه با خانواده شهدا و دوستان و نزدیکان و همسنگران شهدا بوده، به صورت روتین هرهفته برگزار می‌شود.

دبیقی، برنامه افلاکیان خاک را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد و اذعان داشت: این برنامه‌ها در ساعات پراکنده و طلایی و به بهترین نحو برای تبیین افکار و اندیشه‌های شهدا از این مرکز در راستای بصیرت‌افزایی پخش می‌شود.

وی از کارهای خوب و بزرگ در این استان برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر حماسه پد خندق را ساخت مجموعه 26 قسمتی در این موضوع و همچنین ساخت تله‌ فیلمی در همین زمینه معرفی کرد و گفت: امید است که با زحمات صورت گرفته این مجموعه در شهریور 92 از تلویزیون پخش شود.

این مسئول در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مسئولان در این حوزه هیچ‌گاه از فرهنگ‌سازی و تبیین اندیشه‌های شهیدان غافل نخواهند شد، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان در همه برنامه‌های مربوط به حوزه شهید و شهادت حضور دارد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول