اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیل کارخانه پتروشیمی زیرساخت توسعه صنعت

کارخانه سرنگ‌سازی اردبیل سالانه 40 میلیون تولید محصول دارد

با تأمین زیرساخت تهیه مواد اولیه از طریق تکمیل کارخانه پتروشیمی اردبیل، ظرفیت تولید 40 میلیون سرنگ در استان اردبیل افزایش می‌یابد.

کارخانه سرنگ‌سازی اردبیل سالانه 40 میلیون تولید محصول دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل کارخانه سرنگ‌سازی اردبیل عصر امروز در جریان بازدید مسئولان اجرایی استان از این کارخانه اظهار داشت: کارخانه سرنگ‌سازی از جمله کارخانه‌هایی با توان بالا است که قادر است علاوه بر تأمین نیاز استان به سرنگ، نیاز سایر مناطق را نیز با تولید کیفی تأمین کند.

علیرضا تجاری تصریح کرد: کارخانه سرنگ‌سازی اردبیل توان تولید 40 میلیون سرنگ را در طول سال دارد و تنها کارخانه‌ای در استان اردبیل است که در این حوزه فعالیت می‌کند.

وی از فعالیت 50 نفر در این کارخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نیروها در بخش بسته‌بندی و کنترل کیفیت مشغول کار و فعالیت هستند.

تجاری اضافه کرد: با تأمین مواد اولیه و حمایت جدی مسئولان ما قادر هستیم تولیدات خود را به حدی افزایش دهیم تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی در کارخانه، بتوانیم نیاز سایر مناطق حتی کشورهای همسایه را تأمین کنیم.

مدیرعامل کارخانه سرنگ‌سازی اردبیل بیان کرد:‌ به دلیل کیفیت مناسب تولید سرنگ در اردبیل مشتریان داخلی و خارجی ما روز به روز در حال افزایش هستند، به طوری که براساس ارتقای کیفیت و مدرن‌سازی تولید و بسته‌بندی، صادرات سرنگ تولیدی استان به خارج از کشور در دستورکار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مواد اولیه این کارخانه می‌تواند از طریق فعالیت کارخانه پتروشیمی اردبیل تأمین شود که انتظار داریم با تلاش و همت مسئولان در این زمینه پیگیری‌ها و اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل در مجلس اخیراً در بازدید از روند اجرای کارخانه پتروشیمی اردبیل اعلام کرده بود که وام ارزی این کارخانه پرداخت می‌شود و مسئولان در پرداخت سریع آن قول مساعد دادند.

منصور حقیقت‌پور گفت: برای تأمین خوراک مورد نیاز این کارخانه قرارداد 25 ساله با وزارت نفت انعقاد شده و برای انتقال دانش فنی از هلند نیز قراردادی معادل یک‌هزار و 600 میلیون دلار بسته شده است.

وی افزود: با این فرآیند و صدور مجوزهای لازم از بابت زمین و تأمین مواد اولیه و خوراک آن امیدواریم با حل مشکل نقدینگی این کارخانه و جواب مثبت سازمان بازرسی به اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی، زمینه راه‌اندازی این کارخانه تا سه سال آینده فراهم شود.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول