اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشتهارد خبر داد

احداث بزرگترین کارخانه فولاد در اشتهارد

فرماندار اشتهارد از احداث بزرگترین کارخانه فولاد با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد.

احداث بزرگترین کارخانه فولاد در اشتهارد

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه کارخانجات و شهرک‌های صنعتی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای پیشرفت بیشتر اقتصاد انجام دهیم.

وی با اشاره به این که این شهرستان ظرفیت ایجاد این کارخانه را دارد افزود: تمامی تمهیدات لازم برای احداث این کارخانه انجام شده است که امیدواریم براساس پیش بینی‌های انجام شده عملیات ساخت این کارخانه در آینده نزدیک آغاز شود.

این مسئول با تأکید بر این که باید گام‌های خود را به سمت توسعه اشتغال برداریم گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان تأمین نیاز جوانان به اشتغال است.

اینانلو با اشاره به این که این کارخانه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی احداث و راه‌اندازی خواهد شد افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی کوثر در مساحتی به وسعت 30 تا 50 هکتار احداث می‌شود.

فرماندار اشتهارد با اعلام این که با احداث این کارخانه در مرحله اول اشتغال حدود 400 نفر و در فاز تکمیلی آن اشتغال 10 هزار نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد خاطرنشان کرد: این کارخانه با تهیه مواد اولیه، تولید فولاد و قطعات مورد نیاز در صنایع فلزی را برعهده خواهد گرفت.

اینانلو گفت: عملیات ساخت کارخانه فولاد اشتهارد به محض تامین آب مورد نیاز، 30 لیتر بر ثانیه و مکاتبه با منابع طبیعی درمورد اختصاص زمینی به مساحت 50 هکتار، آغاز خواهد شد.

به گفته وی هم اکنون دو شهرک صنعتی در سه کیلومتری غرب و 24 کیلومتری شرق اشتهارد با مجموع بیش از دو هزار واحد تولیدی وجود دارد.

انتهای پیام/2302/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول