اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 2 گروه سنی

احمدزاده و کارخانه قهرمان پرش با اسب قم شدند

پیکارهای پرش با اسب قهرمانی قم در پایان رقابت مدعیان در چهار گروه سنی با معرفی سوارکاران و اسب‌های برتر به کار خود پایان داد.

احمدزاده و کارخانه قهرمان پرش با اسب قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سوارکاری و رشته‌های مختلف زیر مجموعه آن آرام آرام به جایگاهی مناسب در قم دست یافته و برای خود اعتبار کسب می‌کنند، چرا که استقبال از برنامه‌های آموزشی و سرمایه‌گذاری در این رشته بیشتر شده و بر تعداد علاقمندان به سوارکاری نیز افزوده شده است.

در قم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، استقبال خوبی از سوارکاری داشته‌اند و امکانات خوبی نیز توسط مسئولان مرتبط مهیا شده تا این رشته بتواند به جایگاه و موقعیت مناسبی در بین رشته‌های ورزشی فعال در قم و همچنین هیئت‌های سوارکاری کشور برسد.

مجموعه سوارکاری پویا یکی از مجهزترین میدان‌های سوارکاری کشور است که در جریان برگزاری پیکارهای پرش با اسب قهرمانی استان قم میزبان سوارکاران مدعی از رده‌ها و گروه‌های سنی مختلف بود.

سوارکاران شرکت کننده در پیکارهای پرش با اسب قهرمانی استان قم در دو بخش اسب‌های مبتدی و اسب‌های حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که نکته قابل توجه استقبال سوارکاران نونهال و نوجوان برای حضور در این مسابقات بود.

در پایان این مسابقات در رده اسب‌های مبتدی عنوان نخست به مهران حمزه از باشگاه سوارکاری چابک رسید در حالی که ابوالفضل امینی با اسب تانگو و محمدجواد خلیلی با اسب شازده هر دو از باشگاه چابک و محمد گلزاری با اسب بنهور از باشگاه ماهان بدون خطا مسیر مورد نظر را سوارکاری کردند و به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان در بخش اسب‌های حرفه‌ای در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، اما سوارکاران نونهال و نوجوان در یک گروه سنی و سوارکاران جوان و بزرگسال نیز در دیگر گروه سنی به رقابت پرداختند.

در مسابقات گروه سنی نونهالان و نوجوانان این یزدان احمدزاده سوارکار باشگاه چابک بود که با اسب دلاور موفق‌تر از دیگر مدعیان عمل کرد و قهرمان شد در حالی که علی خوانساری با اسب تینا از باشگاه ماهان و رضا یزدی از باشگاه توسن موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.

همچنین پیکارهای گروه سنی جوانان و بزرگسالان نیز برترین‌های خود را شناخت و در این رده محمد کارخانه با اسب تخت جمشید از باشگاه ماهان قهرمان شد، مهران حمزه با اسب تانگو از باشگاه چابک در جایگاه دوم ایستاد و امیرحسین دارابی با اسب ملینا از باشگاه پویا در مکان سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول