اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

35 نفر از فعالان زکات آبپخش تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان 35 نفر از فعالان زکات آبپخش تجلیل شدند.

35 نفر از فعالان زکات آبپخش تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، امام جمعه آبپخش در همایش تجلیل از فعالان زکات در آبپخش اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی افزود: فعالیت ستاد زکات در واقع اجرای حکم اسلام و اجرای احکام اسلامی از وظایف اصلی حکومت اسلامی است و فعالیت ستاد زکات نیز در راستای اجرای احکام نورانی اسلام است.

وی اضافه کرد: در زمان غیبت امام معصوم(ع) ولی فقیه زمان متولی امر زکات است و مردم باید این حقیقت را درک کنند که اگر ولی فقیه زمان تشخیص دهد مأموران جمع‌آوری زکات میان مردم به جمع‌آوری زکات مشغول می‌شوند؛ کما اینکه در زمان معصومین(ع) چنین امری متداول بود.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: مأموران جمع‌آوری زکات آگاه باشند که تلاش‌های صادقانه آنها در جمع‌آوری زکات انجام امر الهی است و ثواب زیادی دارد.

رضایی افزود: باید انگیزه اصلی جمع‌آوری زکات انجام فرمان خدا باشد و در جایی مصرف شود که مستحق است ولا غیر که بحمدالله در نظام اسلامی کمیته امداد به بهترین نحو ممکن این وظیفه خطیر را انجام می‌دهد.

بخشدار آبپخش نیز با اشاره به پتانسیل بالای بخش آبپخش در زمینه جمع‌آوری زکات گفت: آبپخش با دارا بودن مردمی متدین و ولایی و اراضی کشاورزی و نخلستان‌های سر به فلک کشیده، پتانسیل بالایی در زمینه جمع‌آوری زکات دارد و ستاد زکات باید فعالیت بیشتری کند.

غلامرضا وفایی افزود: در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد جمع‌آوری زکات در منطقه آبپخش هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

در پایان از 35 نفر از فعالان، مبلغان و زکات‌دهندگان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول