اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

زکات یکی از مهمترین مباحث اسلامی است

امام جمعه شادگان برگزاری همایش و برنامه‌های مرتبط را گامی موثر در زمینه درونی کردن فرهنگ زکات دانست و گفت: زکات یکی از مهمترین مباحث اسلامی است.

زکات یکی از مهمترین مباحث اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی در همایش زکات که با حضور مسئولان شهری و استانی در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت زکات یکی از اصول مهم و ارزشمندی بوده که بر همه مردم واجب شده است.

وی افزود: با پرداخت زکات و بهره‌مند کردن افراد بی‌بضاعت و مساکین می‌توانیم خدمت‌ بزرگی در راستای محرمیت‌زدایی در منطقه و محله‌ زندگی‌مان انجام دهیم.

امام جمعه شادگان خاطرنشان کرد: فرهنگ پرداخت زکات باید در جامعه نهادینه شود تا برکات فراوانی که خداوند وعده داده‌اند چون افزایش روزی، دفع بلا و بارش باران محقق شود.

وی ادامه داد: زکات یکی از مهمترین مباحث اسلامی است و آثار آن در زندگی روزمره به وضوح قابل مشاهده و ملموس است؛ در همین راستا باید با تعامل و همکاری مضاعف در راستای انجام این کار خیر و خداپسندانه گام برداشت.

شرفی همچنین عنوان کرد: امیدواریم در سال‌جاری بتوان در زمینه جمع‌آوری زکات و احیای فرهنگ این مهم اقدام کرد و موثر واقع شد.

وی در پایان برگزاری همایش و برنامه‌هایی در این خصوص را گامی موثر در زمینه درونی کردن فرهنگ زکات عنوان کرد.

انتهای پیام/72001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول