اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

کاراته‌کای قزوینی خوش درخشید

علی‌اصغر آسیابری، کاراته‌کای شایسته قزوینی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم امید کاراته کشورمان خوش درخشید.

کاراته‌کای قزوینی خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر آسیابری کاراته‌کای جوان و شایسته قزوینی که در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته امید کشورمان در سالن شهید کبکانیان تهران حضور پیدا کرده بود، درخشش قابل قبولی داشت.

وی در نهایت توانست به عنوان نفر نخست وزن 68- کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.

این جوان ارزنده کاراته استان در این رقابت‌ها با کسب چهار پیروزی و تنها یک شکست نشان داد که از انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و به طور قطع می‌تواند در مراحل اردوی آماده‌سازی کمک شایانی به تیم ملی کاراته امید کشورمان بکند.

کسب موفقیت آسیابری از آنجا قابل اهمیت است که در وزن 68- کیلوگرم بیشترین تعداد ملی‌پوشان و به نوعی برترین کاراته‌کاهای این وزن حضور داشتند که همین امر نشان می‌دهد کسب عنوان با ارزش قهرمانی این جوان شایسته قزوینی به طور اتفاقی صورت نگرفته است.

به هر حال با توجه به اینکه تیم ملی کاراته امید کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور اسپانیا آماده می‌کند، بدون شک این فرصت بسیار ارزشمندی است که آسیابری از آن نهایت استفاده را ببرد و با حفظ روحیه جنگندگی و پشتکار، تلاش خود را در اردوهای آماده‌سازی مضاعف کند تا یکی از مسافران حضور در رقابت‌های جهانی باشد.

آسیابری از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است؛ به طوری که حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین هم اعتقاد دارد که این جوان شایسته قزوینی با درخشش و آمادگی بسیار بالایی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی از خود نشان داده است، شانس بسیار بالایی برای شرکت در رقابت‌های جهانی دارد.

کاراته قزوین در این سال‌ها به خوبی مسیر رشد و پیشرفت را دنبال کرده است به طوری که حضور کاراته‌کاهای استان در اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف نشان می‌دهد که این هیئت ورزشی برنامه‌ریزی منظم را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول