اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال:

امروز همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط فعلی تیم ملی به صورتی است که همه برای موفقیت نام ایران باید از بازیکنان و کادر فنی این تیم حمایت کنیم.

امروز همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

علی‌اصغر مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حدود دو سال است که تیم ملی فوتبال ایران با هزینه‌های سنگین و تلاش‌هایی که از سوی همه دست‌اندرکاران یعنی از مدیریت فدراسیون گرفته تا کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان و رسانه‌ها و بالاخره مردم برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: به طور قطع حضور در جام جهانی به سود کل کشور و ورزش ایران است و اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم، فرصت‌های ارزشمند بسیاری را از دست خواهیم داد.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: صرف حضور در رقابت‌های مهم و حساس مانند جام جهانی و المپیک، یک گام مهم برای توسعه ورزش کشورهایی است که در این رقابت‌ها حضور دارند و اگر ما از این فرصت به درستی بهره‌مند نشویم، نمی‌توانیم همراه با فوتبال آسیا و جهان پیشرفت کنیم.

مدیرروستا با اشاره به حضور کشورهای پیشرفته فوتبال مانند آلمان، برزیل، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین و هلند در ادوار مختلف جام جهانی گفت: این کشورها از نظر فوتبال به اوج رسیده‌اند، اما بازهم برای حضور در جام جهانی تمام توان خود را به میدان می‌آورند، چراکه قرار نگرفتن در جمع 32 تیم نهایی به فوتبال آن‌ها و حتی ورزش این کشورها آسیب‌های جدی وارد می‌سازد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 1998 و 2002 گفت: وقتی در این رقابت‌ها حضور یافتیم، جهان با فوتبال ایران آشنا شد و بسیاری از بازیکنان ما از سوی تیم‌های مهم و سرشناس مانند بایرن مونیخ دعوت شدند، اما عدم حضور در جام جهانی‌های بعدی باز هم فوتبال ایران را به عقب راند.

*خودمان کار را سخت کردیم

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه به شرایط سخت تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل اشاره و تاکید کرد: متاسفانه ما خودمان با نتایجی که به دست آوریم، اما هنوز هیچ چیز پایان نیافته است.

مدیر روستا بیان داشت: در این شرایط همه باید از تیم ملی دفاع و حمایت کنند و وقت انتقاد کردن نیست، چراکه ممکن است این انتقادها موجب تضعیف روحیه بازیکنان و عوامل تیم شود.

وی در پایان گفت: به طور قطع اشکالات و ایرادهایی به عملکرد تیم ملی وارد است، اما در حال حاضر فرصت مناسبی برای بیان این اشتباهات نیست و اگر نقصی نیز وجود دارد، باید با ادبیات مناسب و به اطلاع کادر فنی و بازیکنان رسیده تا در دیدارهای آینده این نواقص برطرف شده و به امید خدا ما نیز جزو تیم‌های صعودکننده به جام جهانی باشیم.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول