اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 8 بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از حضور هشت بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان خبر داد.

حضور 8 بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال

محمدهادی خلردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی 24 بازیکن به اردو دعوت شدند که هشت بازیکن از مازندران هستند.

وی با اشاره به دعوت بازیکنان در یک بازی تدارکاتی و سه بازی مهم مرحله نهایی جام‌جهانی 2104 برزیل ابراز داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی دوستانه با عمان و سه بازی حساس و مهم با قطر، لبنان و کره جنوبی آماده می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره بازیکنان دعوت شده مازندرانی در این اردو گفت: شهاب گردان دروازبان سپاهان اصفهان، رحمان احمدی دروازبان سایپا کرج، شجاع خلیل‌زاده مدافع مس کرمان، مهرداد پولادی مدافع پرسپولیس تهران، حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال تهران، امید ابراهیمی هافبک سپاهان اصفهان، مهرداد اولادی مهاجم ملوان بندرانزلی و محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان اصفهان به عنوان هشت بازیکن مازندرانی دراین مسابقات هستند.

خلردی در پایان با اشاره به برگزاری این اردو از 24 اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی در تهران افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان از گزینه‌های صعود بوده که در صورت موفقیت و کسب امتیازات لازم در سه بازی حیاتی مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی می‌تواند به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول