اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون کاراته

بانوی قمی به استاژ داوری کاراته کشور دعوت شد

بانوی قمی به عنوان تنها نماینده قم در استاژ داوری کاراته بانوان کشور زیر نظر فدراسیون کاراته حضور می‌یابد.

بانوی قمی به استاژ داوری کاراته کشور دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همپا با کاراته آقایان که در رده‌های سنی مختلف در باشگاه‌های متعددی در سطح استان قم به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنند، بانوان نیز دست کمی از آقایان ندارند و اکنون کاراته به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی بین بانوان شناخته می‌شود.

نکته جالب توجه این است که در سال قبل که تیمی از کاراته استان قم در مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور حضور نداشت، بانوان قمی در قالب یک تیم لیگ برتر به پیکارهای باشگاه‌های کشور اعزام شدند و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

همچنین تیم‌های رده‌های سنی پایه کاراته قم نیز در سال‌های اخیر حضور گسترده‌ای در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کاراته باشگاه‌های کشور داشته‌اند و نکته دیگر اینکه قم یکی از استان‌های پرافتخار در کاراته سبک‌های آزاد بانوان کشور نیز به شمار می‌رود.

در کنار پرورش استعدادهای ناب کاراته بانوان، داوران و مربیان این رشته نیز به خوبی توانسته‌اند قابلیت‌های خود را در کاراته نشان بدهند، به طوری که اکنون در آستانه برگزاری استاژ داوری کاراته بانوان کشور، یک نماینده از قم نیز از سوی فدراسیون کاراته دعوت شده است.

این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون کاراته در نظر دارد استاژ داوری بانوان را در روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه برگزار کند و بر این اساس اسامی داورانی که واجد شرایط حضور در این استاژ هستند، از سوی این فدراسیون اعلام شد.

طبق برنامه ریزی کمیته داوران فدراسیون کاراته، این استاژ در بخش کومیته و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و داوران آسیایی، ممتاز و RA در آن حضور می‌یابند و از قم خانم ‌هاجر عبادی به این دوره داوری دعوت شده است.

فدراسیون کاراته داوران دعوت شده به این رقابت‌ها را درجه بندی نیز کرده است که بر اساس آن 20 داور آسیایی کاراته بانوان و 25 داور ممتاز کاراته بانوان کشور همراه با داورانی از استان‌های مرکزی، خوزستان، کردستان، کرمان، زنجان، البرز، قم، کرمانشاه، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان، فارس، قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، همدان، گلستان، مازندران، ایلام، بوشهر، یزد و استان اردبیل در این استاژ داوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول